Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kap kap

01. 12. 2004
2
0
1080

zase sled.. nečeho... úplně to z toho kape...

Říkají mi dítě, zkazíš si život a psychiku, tu svojí nešťastnou psychiku, což jistě vím a všem děkuji za účast když mluví s cigaretou v koutku a s blahosklonný výraz je skelný a moc daleko než abych ho ocenila, líbí se mi zvuk těch slov a tak se směju, směju se sama sobě, když přemýšlím o tom, že nejlepší by bylo dát si přes hlavu deku a nevidět a nebýt viděna, nikdy jí nesundat a chodit tak po světět chráněná před vším zlým a taky bych mohla nosit stříbrnou tlustou kombinézu aby nikdo neviděl to co já každé ráno ve své rozespalosti nenávidím každým dnem silněji, tak jako každým dnem se stávám strojem a lidskost odhazuji a jsem unavená až mi praští kosti, a zase jen slyším něco o ničení života a pak přijde a vidí mě civilní a deku před ním taky nenosím, sklený výraz se tříští a chladný odstup odstupuje i když "je pořád něco těžkého co drtí" a brání napsat pár slov typu ráda si teď a tady rozřežu žíly aby krev vytekla a tělo uschlo na troud a emoce se ztratila (já se bojím!), a mrzí mě že plán nevychází a on mě má rád stejně jako já sebe nenávidím a tiše se pod peřinou ptám sebe sama jak ještě dlouho a trhám netrhací kalndář v očekávání toho dne kdy se zase octnu sama se svojí dekou uprostřed polí vysetých do takové býšky že se celá skryju až po čelu, které jediné bude známkou toho, že pořád žiju, i když sama a s dekou přes hlavu, nespokojená a sama, čekající na každý den a plačící a vztahující zkřivené ruce vstříc kolemjdoucím, ať si mě vezmou domů, roztřesenou a nevděčnou, nezdržím se dlouho, jen dokud mě nezačnete mačkat, a taky bych ráda zase slyšela o ničení života, protože se mi to už asi líbí.
Peggy
19. 04. 2005
Dát tip
Líbí se mi to, ale tahle forma se mi hodně špatně čte...I tak tip/*

děkuju...

Matyjustin
01. 12. 2004
Dát tip
hmmm...kurňa....hmmm, mno...taky někdy tak volám, přemýšlím, jestli dát tip nebo nějak upozornit, někdy se člověku nechce ani cenzurovat a jde to ven, rozhodně tu je něco, nad čím se alespoň já pozastavím a porovnám se svým nastaveným zrcadlem....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru