Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

J***

02. 12. 2004
0
0
2086
Autor
Roman_Majer

Já, láskou poraněn, v Tebe se vraňuji
a slyším srdce Tvé, jak buší na to moje.
Na tváři perleť máš, polibkem setru ji,
noc bývá tajemná, tahle je bez závoje.

Pak s hlavou složenou u Tebe na klíně
(ač jindy v duši mráz, teď cítím dotyk léta)
modlím se potichu ke každé vteřině,
ať chvíli postojí, ať ještě neodlétá.

Snad se mi jenom zdáš, snad zase jenom sním,
schoulen jsa v peřinách už v ranním pološeru.
Tak ještě polib mě a sladkým dechem svým
v sen můj, sne, zaklej mě, z nějž už se neproberu.
misty
04. 12. 2004
Dát tip
trosku som mala problemy s rytmikou, ale inak sa mi to celkom paci:)

snad bych ani nestál o hlubší kritiku, víš, je to takový výlev, o nějaké hodnotě poezie nemluvě, -miluji tě- zabalené do neobratného klišé, navíc rytmicky špatně. Piš dál a snad časem. Možná zkus vzít kousíček z té básničky a pořádně ho propracuj, uvidíš, co to udělá

Zdenda: Jsi hodně debilní. Se na to radši asi už vyser R_M: zdenda je duševně nemocnej, pravděpodobně impotentní chudáček. Neber ho vůbec vážně. Vykašli se na něj, je to komická figurka Písmáka. Lyryku, jak dlouho tu ještě necháš urážet lidi? (avi) Zdenda má zase své dny. Tohle už napsal aspoň pod 6 věcí.

Roman_Majer
02. 12. 2004
Dát tip
Augustine, snad si nemyslíš, že mám ambice tvořit veledíla. Občas mi hlavou prolítne pár veršíků, tak se o ně chci podělit.Ale, jinak díky za radu.

To potom beru, jen tedy prosím nežádej o hlubší kritiku :o) Jo a Zdenda je pako :o)

Roman_Majer
02. 12. 2004
Dát tip
Ne, ne, ne, hlubší kritika se vždycky hodí - jak mě, tak tobě. I ten sebelepší kritik si musí občas přečíst a zhodnotit trochu triviální literatury, aby si uvědomil krásu tý opravdový. :-)

dobrá, asi máš pravdu, jdu se ponořit do víru tvých děl

Lyryk
02. 12. 2004
Dát tip
no já nevím, Zdenda je sice extrém, ale tak velikej, že by na vyhození z redakce?? nevím - správu redakce by mělo po novém roce převzít sdružení Písmák, budou diskuse a snad se najdou nějaká přijatelná pravidla pro redaktory, já nemám na takové rozsáhlé řešení redakce momentálně myšlenkové kapacity

Porsche
02. 12. 2004
Dát tip
Lyryk: No nezlob se na me, ale jestli tady tolerujete takove primitivy jako je zdenda, ktery si na neco hraje a pak neumi kritiku vyjadrit ani normalnima slovama, tak to muzete rovnou zabalit.

Roman_Majer
02. 12. 2004
Dát tip
sleeping beauty > Nemyslíš, že je trochu rozdíl mezi hloupoučkou básničkou a primitivní vulgárností?

Zbora
02. 12. 2004
Dát tip
Hm, to je hodně kostrbatý.

Roman_Majer
02. 12. 2004
Dát tip
Nechceš-li svůj drahocenný čas ztrácet u pokleslý literatury, nikdo tě k tomu nenutí. Ale fekální výrazy výlevy nejsou podle mě zrovna výrazem přílišný kritický kompetence.

Dero
02. 12. 2004
Dát tip
Problém je, že nyní, když v Aréně ("stojí o hlubší kritiku") otevřu náhodně deset děl, zaručeně z nich bude osm naprosto stupidních, jedno zcela průměrné a sotva jedno mě zaujme natolik, že ho s chutí přečtu. Autoři nemají špetky sebekritiky. To, co předvádí Zdenda, je extrém, se kterým nesouhlasím, ale vyjádřeno slušně by kritika mohla znít: "Na tomhle díle je špatně snad všechno." A to bohužel na oněch osm případů z deseti sedí.

Roman_Majer
02. 12. 2004
Dát tip
sleeping beauty > Nezlob se, jestli neumíš napsat kritiku (na sebeblbější dílko) jako kultivovanej člověk, tak tě za něho nemůžu považovat. Každej se občas překlepne. Zkus si někde zjistit, co znamená termín fekální, snad ho potom budeš užívat ve správnym kontextu.

Roman_Majer
02. 12. 2004
Dát tip
Ó, děkuji. Ještě se naučíme místo "krávovin" používat jemnější výrazy a lekce bude skončena.

Rowenna
02. 12. 2004
Dát tip
Dílo hrozné, Zdenda má pravdu, vyjádřenou bohužel nevybíravě. :-))))

Rowenna
02. 12. 2004
Dát tip
Dílo hrozné, Zdenda má pravdu, vyjádřenou bohužel nevybíravě. :-))))

Rowenna
02. 12. 2004
Dát tip
No, hned dvakrát, to ani nemuselo být. Opakování matka moudrosti. :-)

pomíjivá
02. 12. 2004
Dát tip
nemyslím, že je třeba takových slov...

Způsob diskuse vypovídá nejen o textu, ale i o diskutujících. Za sebe můžu říct, že budu dělat všechno pro to, aby kritiky podobné té Zdendovo byly v nově spravované redakci tabua důvod k ukončení redaktorství. Tečka.

No, to bude trága... :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru