Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pendolino

08. 12. 2004
3
0
1912
Autor
Unge

Pendolíno je italská železniční souprava, která může dosáhnout vysokých rychlostí tím, že se celá vozová skříň v zatáčkách naklání. To se všeobecně ví z reklam. Takže Český dráhy několik souprav koupily (jednu asi za půl miliardy Kč), ale zjistilo se, že Penodlína po našich tratích zatím nemohou jezdit, protože si nerozumějí s naším drážním zabezpečovacím zařízením (nesklápějí se automatické závory apod.) Někdo z našich \"odborníků\" si udělal parádní ostudu a tak se záležitost tutlá... záměrně se o ní nemluví.

Pendolino

 

Parodie na trampskou píseň „Letí šíp savanou“.

 

1.Letí šíp savanou, jméno Pendolino má,

a v něm milá moje k oknu sedává.

Kolej tvou vede už koridorem dobrý Bůh,

v místa, kde vás čeká výpravčího duch.

 

Refrén:

Až uvidím v dáli stoupat nad kaňonem modrý dým,

minimax chci v ruce třímat, pílit k ohňům čoudícím.

 

2.Letí šíp savanou, jede dnes jak lokálka,

někdy smůly kopec, v Česku normálka.

Vyletěl z kolejí, expresů ten dobrý duch,

milá, nechápu tě, neřídil ho Bůh !

 


Eilil
26. 02. 2005
Dát tip
:o)))) hihi.. :o) a kde je to slíbené avíčko??? tytyty!!!!! :o) supr.. létající čstmír!!! :o) t

Oškerda
07. 12. 2004
Dát tip
Kolej tvou vede už koridorem dobrý Bůh, v místa, kde vás čeká výpravčího duch. A velký duch ČD... ~~:))

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Odkiaľ si, Oškerdo ? Od Žiliny ? Na brehu kysúce bola malá dedina... volala sa Oškerda (ja tak vravím svojej starkej). Teraz už Oškerda nie je. Pohĺtila ju Žilina...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru