Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Variace na ,,P"

08. 12. 2004
9
0
2464
Autor
ModryAdept

460 slov...

Pan Pichpic prožíval pravé podzimní popoledne. Pociťoval pohodu, popíjel pivo, pojídal pracně povařenou prasečí polévku prodávanou Podřipským pohostinstvím, přikusoval pečivo pekaře Pepína Pyska. Pochvaloval pozoruhodně pěkné počasí, přemýšlel. Po poplacení pozřené potravy přerovnal pár potají pracně po přátelích půjčených peněz. Peníze předal přihrádce plátěné peněženky plné podobných pomačkaných papírků, popsaných pěkným písmem. Přitom přehlédl pohledem postavu procházející před pochybným podnikem. Prohrábl poklopec, podrbal poloviční pleš, přes plátno podolku pustil přebytečné prdelní plyny, podumal: ,,Příjemná prdelka, pokusím poplácat paničku po plňoučkém pozadí, pak pohladím polokoule pevného poprsí, podráždím prstem prcinku, políbím pusinku." Posilněn patnácti podměrečnými půllitry piva, proloženými pěti prcky, počal povýšeně povykovat po pracovnici pohlavních pudů: ,,Pocééééém, póóóóď..! Pracovnice praví: ,,Pěkný panáček, pojď pusinko pomazlíme, poškádlíme, provedeme pár prasečinek, popřípadě pokud potřebuješ pomilujeme".

Provokován peprným proslovem provedl pokus pomocí parakotoulu plavmo přeskočit plaňkový plot postavený podél pivnice. Potrhlé představení přesahovalo plány pana Pichpice. Přepadl přes plot po papuli, pohmoždil prdel, přitom pár prohnilých planěk pádem přelomil. Poskytovatelka potěšení přiběhla pomoci. Pozvedla postavu pana Pichpice, prohmatala pečlivě plnou peněženku. Potěšena, propočítala potřebný počet peněz, prohodila potichu: ,,Potřebuji peníze pro pasáka. Proto pitomečkovi připitému pomohu povstát. Postupně pojíme, popijeme, pokouříme, příjemně poskotačíme, potom pochopitelně probereme placení provedených pohybů".

Po pěti půlhodinách perfektního prožitku pan Pichpic přiopilý polehává před pochybným podnikem. Přemýšlí proč potlučen, pokopán. Peníze pryč, pytel prázdný, pocity podivné. Plačtivě pokřikuje: ,,Proboha, proč předkožka povadlého penisu příšerně pálí?" Prostitutka pravděpodobně pomazala přirození pro příjemnější prožitek podivným přípravkem. Podrbání podrážděného pašáka proti popisovaným potížím pomáhá. Polohová pracovnice prozatím pokukuje po případné práci. Pan Pichpic pokorně prosí:,,Promiňte poskvrněná panno. Při provádění pomilování potracena peněženka plná peněz. Prosím, porozhlédněte pozorně po pokoji. Případný peněžní požadavek po poskytnutí plátěného předmětu pochopitelně proplatím". Pracovnice povýšeně pozvedne pomalovaný pysk, pochybuje: ,,Pane Pichpic, peněženka? Proč používáte podivné pomluvy? Pokud pamatuji, pán prošel postelí pilně pomilován. Přece prožil přiměřený pocit pozbytí pohlavní potřeby promasírováním přirození. Peníze pak ponechány pro pozdější poklidný provoz pochybného podniku". Pan Pichpic povzdechl: ,,Pěkně potupný průser. Peníze původně připraveny pro pět potomků paní Pichpicové". Pěstovatelka pohybů potměšile pozoruje pana Pichpice, pošklebuje potížím, posmívá problémům. Pan Pichpic pohrozil pěstí: ,,Počkej potvoro, pořádně pomstím provedený podvod."

Pánům policajtům pan Pichpic postěžoval, popsal problém, poplakal. Po prošetření pravdivosti případu přeochotně pomohli. Pouze překlepem popleteného příslušníka policie pokradené peníze předali paní Pichpicové. Pochopitelně proti podepsanému prohlášení. Překvapena policajtům poděkovala, polichotila, pochválila prima provedenou práci. Po právu pozlobena praštila pana Pichpice pěstí po polopleši, procítěně profackovala papulu, prokopla prdel. Pan Pichpic pokořen pláče, poníženě požaduje prominutí převelké pitomosti.

Poučení pro pana Pichpice? Příště před prováděním prostopášností předat peněženku plnou peněz příteli. Ponechat pouze pár papírků pana Palackého. Projednat příjezd pohotovosti při prozrazení pohlavních potíží před paní Pichpicovou. Pozdější průšvih po potracení peněz, případné pohlazení pěstí paní Pichpicové pohodlněji přežije.

 


Montrealer
28. 05. 2005
Dát tip
Tohle už se (zřejmě na černo) rozšiřuje po internetu...

ModryAdept
16. 12. 2004
Dát tip
Autor nemá důvod se vyjadřovat k ,,ukradeným" pasážím. Uzná pouze slova, která jeho dílo rozšíří a tím i zkvalitní. Rádoby ,,upravené" části textu nejsou potřebné... Je jednoduché pro ,,zloděje" do něčeho vrtat. Ale co takhle zkusit něco svého... :-))))

Unge
16. 12. 2004
Dát tip
Však jsem zkusil a to hned dvakrát. "D" a "K". Spoluautora bych býval přivítal, protože jednomu člověku se takové věci dělají blbě (vlastní zkušenost). Proto jsem si dovolil ohodnotit "opravářský" pokus. Na tip to je, ale stoprocentní ne (ale to není ani moje Kutnohorská krčma).

ModryAdept
16. 12. 2004
Dát tip
Pokud nebudeš tedy proti, do toho ,,D" a ,,K" se ti navrtám... :-)))

Unge
14. 12. 2004
Dát tip
Provokován přítelčiným proslovem přeskočil pan Pichpic parakotoulem plaňkový plot. Potrhlé představení, pitomina. Před padesáti podzimy pašák páté pětiletky ? Pan Pichpic přeletěl přes plot po papuli, pohýbal pohrudnicí, přelomil pár prohnilých planěk, prudce pobavil přítelkyní. Poskytovatelka (providerka) pohlavního potěšení přiběhla pomoci. Pozvedla pleš pana Pichpice, prohmatala peněženku plnou platidel, potichu prohodivši: „Potřebuju prachy pro pasáka. Proto přepadlému pitomečkovi pomůžu." V této pasáži (i jinde na začátku) je "ukradnutost" lepší originálu. Jak k tomu autor může mlčet ?

Oškerda
12. 12. 2004
Dát tip
...........Blue Adept Ukrást a přepracovat..........
Pan Pichpic prožíval příjemné podzimní poledne. Pociťoval pohodu, popíjel pivo, pojídal pozoruhodně připálenou polévku prodávanou Posázavským pohostinstvím. Pochvaloval pěkné počasí, přemýšlel. Po poplacení prožrané potravy přepočítal pár potají pracně po přátelích popůjčených peněz. Přitom polaskával pohledem postavu procházející před pochybným podnikem. Prohrábl poklopec, podrbal poloviční pleš, podumal: „Půvabná prdélka ! Poplácám paničku po pozadí, pohladím poprsí. Půjde panička ?“ Posilněn patnácti půllitry piva povykoval po přítelkyni parafráze pohlavních pudů. Přítelkyně plaše praví: „Pojď panáčku. Poležíme, pomazlíme, poškádlíme. Pokud panenku pořádně pošimráš penězi, pak pochopitelně pomilujeme.“ Provokován přítelčiným proslovem přeskočil pan Pichpic parakotoulem plaňkový plot. Potrhlé představení, pitomina. Před padesáti podzimy pašák páté pětiletky ? Pan Pichpic přeletěl přes plot po papuli, pohýbal pohrudnicí, přelomil pár prohnilých planěk, prudce pobavil přítelkyní. Poskytovatelka (providerka) pohlavního potěšení přiběhla pomoci. Pozvedla pleš pana Pichpice, prohmatala peněženku plnou platidel, potichu prohodivši: „Potřebuju prachy pro pasáka. Proto přepadlému pitomečkovi pomůžu. Pojíme, popijeme, poskotačíme, probereme proplacení provedených pohybů“. Po pěti půlhodinách perfektního prožitku přiopilý pan Pichpic polehává před pochybným podnikem. Přemýšlí, proč poněkud potlučen, příliš pokopán. Peníze pryč, pytel prázdný. Plačtivě pokřikuje: „Proboha, proč penis příšerně pálí ?“ Prostitutka pravděpodobně pomazala přirození pro příjemnější prožitek podivným přípravkem. Podrbání podrážděného pašáka proti potížím pomáhá. Poskytovatelka pohlavního potěšení prozatím potajomky pokukuje po případné práci. Pan Pichpic pokorně prosí: „Promiň, poskvrněná panno. Při provádění pomilování potracena peněženka plná peněz. Plaše prosím, porozhlédni po pokoji.“ Pohlavní pracovnice povýšeně pozvedne pomalovaný pysk: „Peněženka pana Pichpice potracena ? Proč používáš pomluvy ? Pán prošel postelí panny pilně pomilován. Pán prožil přiměřený pocit provedení pohlavní potřeby. Peníze ponechány pro pozdější provoz pohlavního podnikání. Proč podivuje pan Pichpic paraaukumulaci podniku ?“ Pan Pichpic poté povzdechl: „Potupný průser. Peníze připraveny pro pět potomků paní Pichpicové.“ Prostitutka potměšile pozoruje pana Pichpice, pošklebuje potížím, posmívá problémům. Plive po podlaze. Pánům policajtům pan Pichpic plaše poplakal. Po prošetření pravdivosti případu poldové pomohli. Pouze přehmatem příslušníka pohotovostní policie (parádně popleteného podivně propojeným případem) předali poliši pokradené peníze paní Pichpicové. Překvapena, přerozzlobena, praštila pana Pichpice pěstí po pleši. Pan Pichpic pokořen pláče. Poučení pro pana Pichpice? Příště před prováděním pohlavních prostopášností předat peněženku příteli. Ponechat pouze padesát papírků pana Palackého.

Montrealer
11. 12. 2004
Dát tip
Modrý adept > Príma parádně potrhlá ptákovina. Přečti podobně potrhlou Pkutnohorskou Pkrčmu. Pčau ((|:-))

Ettelea
08. 12. 2004
Dát tip
Pěkně Potrhlý...:-)))

Pravá Paráda..:))....*

pe po pěkně pobrý t.

Keira
08. 12. 2004
Dát tip
To mi připomíná: Hoří Horní heršpická hospoda Hrbatý hrozen... atakdále:o)

honzzik
08. 12. 2004
Dát tip
Hmm vidim ze autor ma velkou slovni zasobu :-)

Sioban
08. 12. 2004
Dát tip
postaci *

Flammea
08. 12. 2004
Dát tip
wow:)*

Dotek
08. 12. 2004
Dát tip
Perfektní počteníčko. Poctivě použité pé. Potěšen, překvapen, přidávám pochvalu. Pozdvihuji především přehled a pupkotřásájící příběh. Poskytovatelka potěšení potažmo připojení - příjemná představa. Pozoruhodné poprsí, pěkné pozadí, přítulné pohlaví - prostě paní pro pomilování (prosta pohlavních problémů). Pomazlí, případně pomiluje, přirozeně protře přirození. Paní Pichpicová promine: "Příšerné příjmení." Potřebuje přejmenovat. Příjmení přitahuje přisprostlé připomínky. Připomíná... (pokračování příště) :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru