Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátká báseň tichých citů

08. 12. 2004
3
0
1429

Verše co hladí na duši,

  šeptem Ti píšu a posílám.

   Zlý záchvěv křídel motýla

    je v letu krásou přehluší.

 

     Zaniknou rovny vlnce v moři,

   dříve než břeh je vyzdvihne...

 a marně šedou vodu dne,

 čeřil jsem štětcem, který barvou hoří

 

  A až Ti někdo doručí

    brk bílý z černé labutě,

      jím mezi svá slova pozvu Tě.

        Tep srdce ticho ozvučí.

 

           Nech jiným ať se zasmuší,

           slzami naplní propasti.

         Z básně snad máš špetku radosti.

       Smutek ti na tváři nesluší !


Earle-příteli- sám bych to líp nepochválil >:P

A tobe brach taky

Dalamar
13. 12. 2004
Dát tip
Všechno je vyřčeno a odnášeno do septiku, jen mě zbejvá prodejchat pár okamžiků. Všechno řekl Earl a já musim jen souhlasit dostal bys ode mne 7,5/10 + tip. Takhle holt jen ten Tip :o)

Earl_Grey
10. 12. 2004
Dát tip
A taky jsem chtěl napsat, že to podle mě není blbůstka, zkusil bych změnit kategorii, bejt tebou...

Earl_Grey
09. 12. 2004
Dát tip
Jako věř mi, brácho, že ve dvě ráno po pařbě je to úplně nejnormálnější. Většinu básniček píšu tou dobou. Nebo je aspoň vymyslim a napíšu ráno, pokud je nezapomenu. :-) K tý básničce: Máš tam úseky, který jsou naprosto výborný a za ty ti dám tip. Tak pěknýho, jako je ta první sloka, jsem viděl máloco. Škoda, že ta kvalita pak trochu Kolisá. Trochu to občas zadrhává, když tam máš moc slabik. A ta poslední sloka na tý se ti evidentně stalo to, co se stává mně, že z tebe už tak nějak vyprchá ta nálada, kterou dostaneš po cestě z pařby a která způsobí tu básničku a ty se pak už ke konci dost nutíš to nějak slušně dokončit. No ale jinak je to fakt pěkný! Mít tvoji fantazii, to by se mi topsalo. :-) A taky má ta básniča hezkej tvar... :-)) A ještě jednou musím říct, že ta první sloka - Lahůůůdka. To si zapamatuju. :-) Avi...

Earl_Grey
09. 12. 2004
Dát tip
A zas tak krátká teda ale neni... :-) A ještě jedno avi. :-)

Ach! Jaká překrásná nádhera! Srdce mé po přečtení bije citem neuhasitelným! Opravdu, jest to skvělo!

Matylda
09. 12. 2004
Dát tip
To je vážně dobrý, když přijdeš z pařby a napadá tě taková romantika.

Tak tohle jsem napsal, když jsem se vrátil ve 2 z disky je to vůbec normální???

Ettelea
08. 12. 2004
Dát tip
jde o to, co jsi tam dělal ;-)

Etaine
08. 12. 2004
Dát tip
davam tip, tohle jsem citila minulý týden :-) akorát bylo 5 ráno :-)

chlastal a tancoval :) vubec nic romantickyho

dik za tip

lidi vy ste rychli jak kappa, ještě nestihnu pohnout prstem a už mi někdo píše

Ettelea
08. 12. 2004
Dát tip
no jo, jsme celý žhaví kritizovat! (znáš to, kritizuju, kritizuješ, kritizujeme :-))))

no ja jsem teda vzdycky zhavej akorat vylezt ze sauny, asi ste hyperaktivní nebo ja dost hypoaktivní nebo vobojí

Ettelea
08. 12. 2004
Dát tip
ale hyperaktivne ti to mysli...ty hele dneska sem byla v saune (¨sice ne dobrovolne, ale byla:) a teda zhava vylezt sem fakt byla :-))))

me to nemysli hyperaktivne, to jenom ty pi**viny spotrebujou strasne malo energie -kdyz sem mel dneska v deblu vypotit neco o gotice v ceskych zemich, po 2minutách a 24 sekundach jsem omdlel vycerpanim :) papir jak tabula rasa

Ettelea
08. 12. 2004
Dát tip
to ja zase kdyz jsem byla zkousena na termolýzu alkanů jsem dostala takový nezadržitelný kašel, že jsem musela utéct na záchod a napít se tam (podle instrukcí učitele:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru