Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrý kámen

Výběr: vesuvanka
10. 12. 2004
5
0
2535
Autor
Emerwen_mk

hodně lidí se mě ptá...co je to ten Modrý kámen?

Na své cestě potkáš mnoho balvanů, skal i drobných kamínků. O některé zakopneš, některé přelezeš, kolem některých projdeš jakoby se zavřenýma očima. Ale přijde čas, kdy i ty se zastavíš a porozhlédneš se kolem.

Uslyšíš volání… A ucítíš pod chodidly tepavé záchvěvy země. Skloníš se a do rukou ti vklouzne malý kámen. Jestli budeš mít odvahu se s ním podělit o své pocity a sny, jemně mu dlaní vtiskneš obraz své duše…


Lancelott
29. 11. 2005
Dát tip
Kamínky po kapsách nosívám taky:o)

vesuvanka
10. 12. 2004
Dát tip
To je moc krásné.... musela bych to snad opsat celé, kdybych měla, vypsat co mě zaujalo nejvíce - balvany, skály, kameny, kamínky - to je moje veliká láska.... a ucítíš pod chodily tepavé záchvěvy země... a závěr....čtu si to už poněkolikáté... a promlouvá to, něžně hřeje..... TIP a V (i prolog)

Emerwen_mk
10. 12. 2004
Dát tip
děkuji moc, uvnitř každého kamene se něco skrývá a je to na nás, abychom objevili jejich tajemství přitom leží všude kolem...

vesuvanka
10. 12. 2004
Dát tip
Přesně tak... ke mně kameny doslova promlouvají i o své historii i místě zrození - například kameny "zrozené ohněm" mají v sobě zvláštní náboj, jiskru, rozdávají radost., jiné vyprávějí o dávných mořích a životě v něm a další prošly různými proměnami, setkaly se s žárem Hefaistova ohně jen lehkým dotykem a mohla bych ještě pokračovat..... Do kamene vtiskl svoji duši i člověk svým dílem..... Svůj skrytý život i tajemství kámen odhaluje těm, kteří se snaží porozumět...

Morasten
10. 12. 2004
Dát tip
neni to ten film? jinak mám doma sodelit, modrej s bílejma žílama.samozřejmě že se s ním dělím..:-)) t.

dismorphia
10. 12. 2004
Dát tip
Morasten, avi? :) kameny dávám skoro nejradši - po knihách bohužel už je u sebe nenosím kam se hnu, dřív jsem je mívala po kapsách, takže bylo vždycky co dát

finarfin
10. 12. 2004
Dát tip
... jako vždy obdivuji, jak kouzelně umíš vyjádřit... *

když chroust, tak tip:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru