Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paříž

10. 12. 2004
3
0
3311
Autor
Sarina

Jenom dvě města mají duši. Děvka Paříž a Praha.

Paříž!

Paříž je děvka!

Cuchta, špinavá a oplzlá.

 

Hříšná veš, která vás láká,

 se kterou se chcete kurvit znova a znova.

 

Položí vás na lopatky,

jenže to je přesně tam, kde chtějí básníci být.

 

 

 


Joen_B
31. 12. 2004
Dát tip
Hezky vystiženě...

Sarina
11. 12. 2004
Dát tip
Ale tohle nená s rodným městen nic do činění.... Jinak dik:)

Sarina
11. 12. 2004
Dát tip
S Neapolí nemám zkušenost...... Nejvyšší čas se vydat někam na cestu. Díky za klub:)

Jolie
11. 12. 2004
Dát tip
Paříž je fuj. Berlín je lepší. :-)

VenusHalley
10. 12. 2004
Dát tip
nadhera. i kdyz ja si myslim ze i jina mesta maj dusi. ale drsny a pravdivy.

vesuvanka
10. 12. 2004
Dát tip
Moc hezky napsané.....TIP a Cestovatelský klub, ale prolog bych doplnila ještě o třetí město - Neapol - kdysi centrum kultury, zejména hudby, a zaujme nás především j nádherná geografická poloha Neapole - kde v Evropě najdeš další město, které je z jedné strany omýváno mořem a z druhé se tyčí nádherná hora s ohněm v srdci ... Snad právě tady vzniklo okřídlené úsloví "Vidět Neapol a zemřít"

Začíná to jako jedna písnička od Lucie.....:)

btw: moje rodné město má taky duši...a Praha podle mě žádnou nemá...viď papí ? :)

papouch
10. 12. 2004
Dát tip
Ale má, má, spoustu duší a pneumatik naházenejch do Botiče :-) Chtěl jsem ještě něco napsat, ale nenapíšu, páč nechci kazit náladu :-)


tenos
10. 12. 2004
Dát tip
máme sarinko .- pavlínko - různé vidění --...........tenos_:-) t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru