Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluj svůj život-bude tě také milovat

11. 12. 2004
11
0
3782
Autor
evinek

Omlouvám se všem citlivějším duším za sprostá slova-konkrétně za \"štěstí\" a \"lidi\".

Miluj svůj život-bude tě také milovat

 

Když štěstí šoustá ve křoví

s lidma, který maj všechno,

co kdy chtěli mít.

 

Když si radost zvrací na boty,

zalyká se a přísahá,

že už nebude pít.

 

Když smích řve

bolestí a válí se

v tupé křeči.

 

Když optimismus

zahodí posledního špeka a

zdechlej se zhroutí na chodník.

 

Díky za každý nový zkurvený ráno.


Lassie
01. 02. 2005
Dát tip
Jo..ten pocit, kdy cloveka stve uplne vsechno a nic neni takove jake to ma byt.. Ja se takhle vetsinou citim vecer, ale byly i rana.... Kazdopadne, doufam, ze vetsinou jsou Tva rana veselejsi..

evinek
01. 02. 2005
Dát tip
Pokud zrovna jeste nemam slepeny oci a nekdo po mne neco nechce,tak jo=)))

Alive
30. 01. 2005
Dát tip
pravda :)

evinek
27. 01. 2005
Dát tip
Kdyby zivot nebyl krasnej,uz bych tu nebyla a nepsala pesymisticky basnicky=))).

Alive
26. 01. 2005
Dát tip
Hm....působí, opravdu dost...a ty sprostý slova se v tomto případě dají prominout docela snadno... I když....život je vlastně krásnej :)...

katy
22. 12. 2004
Dát tip
no, ne, takové, jak třebas ženská ryje na zahrádce a chlap jí hodí do záhonku špačka - pa ho sežere žralok nebo jak chlap a ženská opravujou střechu & zastaví podnikatel, začne jim chčít na pozemek - spadne na něj strom ale to je taky dobrý, napiš jim to, třeba se to ujme:)))))

evinek
22. 12. 2004
Dát tip
Jansne,vymyslime sbornik pobobne zajimavejch sloganu a poslem jim to jmenem Jeziska a vsech, kteri "miluji" hypermarkety a velkoobchody!=))))

evinek
21. 12. 2004
Dát tip
Neco jako kdyz nevis coby, kup si provaz v OBI?=))))

katy
20. 12. 2004
Dát tip
:) je to jak perfektni parafraze na takovou tu reklamu na baumax? hornbach? obi? v totalne tezke depresi taknejak tezce a nevtipne pobavi (s cynickym usklebkem navic jako bonus)

Vesly
18. 12. 2004
Dát tip
Poezie dnešního světa...o) Tip* P.s.- Někdy však něškodí povznést se nad takovým ránem... A kráčet světem plným usměvů...Já vím je to těžké...znám to, ale snažím se jak řekl A_Š...o)

Waawe
18. 12. 2004
Dát tip
tyjo... beat generation... vesly : díky moc za avíčko...stálo rozhodně za to !!! obrovský t****** m. díky za každé zkurvené ráno...díky !

evinek
18. 12. 2004
Dát tip
for Vesly-to je prave to-ja jsem beznadejnej optimista,co se stale smeje=)))).To me to tak jednou za cas chyti a aby si toho okoli nevsimlo,hodim to na papir=)).

evinek
16. 12. 2004
Dát tip
No,moc krasy na tom neni,ale dekuju.=)))

Jajoch
14. 12. 2004
Dát tip
Asi su citlivější nebo co...ale oslovila mě až poslední věta, jinak mi to přijde takový jako nic novýho, že to už bylo x-krát řečený a většinou i podobným stylem...včetně té poslední věta, která je ovšem natolik pravdou, že nepřestane být...hm...je to špatnej výraz, ale nic lepšího mě nenapadá - krásná.

misty
13. 12. 2004
Dát tip
je to smutne, ale aj to sa stava, ked sa na nas zivot zvysoka vy...

evinek
12. 12. 2004
Dát tip
Dekuju moc, nemam co dodat,snad jen ze doufam,ze se takhle necitite moc casto...

minimalne jedno rano som uz zazil ktore nebolo skurvene ;)

Zazu
11. 12. 2004
Dát tip
souhlas, taky uz sem zazil i ty rana, co zkurveny nebyly :-) mimochodem, ty slova jako "stesti" a "lidi" se prekousavaji sice dost spatne, ale stejne je celkovej dojem hustej *

evinek
11. 12. 2004
Dát tip
No ja taky zazila rana,ktery nebyla tak spatna,ale asi to nebylo ten den,co jsem tohle napsala.Dekuju.

ysalamiri
11. 12. 2004
Dát tip
víceméně přesné... *

Flammea
11. 12. 2004
Dát tip
Mně se to celkem líbí...fakt:)*

Geneis
11. 12. 2004
Dát tip
Co dodat? Snad jen to, že člověk má život takový, jaký si ho sám dokáže udělat...

on_linka
11. 12. 2004
Dát tip
velice výstižné.Já mám každý ráno zkurvený...(vstávám ve 4.30h:)) *t

hodně dobrý t. všechno dobrý je pro něco špatný

Tedy jsem životní optimista. A díky prologu s čistým svědomím beru tohle dílko do oblíbených. Povedené. A i sedne. Tip

Nicollette
11. 12. 2004
Dát tip
vážně dobré ! * * * ! ! !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru