Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZKLAMÁNÍ

25. 10. 2000
1
0
1451
Autor
srpos

NIKDY neříkej nikdy....... Pravě teď jsem zamilovaný až po uši a je to krása.

Jak cítí se človek,který upadá? Jako růže,co pomalu uvadá. Ztrácí se naděje,ztrácí se víra, mysl ti chabne,pomalu zmírá. Zkusit to znova,to nemá cenu, na světě nepoznám podobnou ženu. Je sice krásná,však bodá jak meč, pros si mě klidně a třeba si breč. Říká si v duchu,odchází pryč. do ruky tiskne mi od pekla klíč. Tahleta síla mě pomalu níčí, duše se svíjí hlasitě křičí. Pročpak jsou oni lepší než já, v hlavě mi pluje myšlenka jedniná, Pluje a řeže mi provázky osudu, ulevím bolestem,až tady nebudu. Odejdu pryč,daleko od lidí, kde bolest a zármutek přes štěstí nevidí.
MrSasa
17. 05. 2001
Dát tip
TFUJ! No to je děs! Forma na nic, obsah divnej, klišé, mám takovej pocit deja vu... UNTIP

christi
30. 10. 2000
Dát tip
Cau Srpiku, nemas vubec za co, jsem romantik od kosti, proto se mi to libi.

srpos
28. 10. 2000
Dát tip
Ahoj Christi!Jsem rad,ze i v teto uspechane dobe se najde clovek,ktery uzná trochu romanriky.Díki SRPIK

christi
27. 10. 2000
Dát tip
Delas na me opravdu dojem,presne takhle se citim.I tady musim dat tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru