Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Táto, jseš prostě bezva

16. 12. 2004
5
0
1696
Autor
misicka

Stejně si to nikdy nepřečteš...

Dneska se mnou budeš muset teda zůstat přes noc v práci. Měla si mi dát vědět, že tě máma přiveze na víkend.

 

...asi jsi si tenkrát neuvědomil, že k tobě jezdím každej víkend. A co bych s tebou nemohla vydržet celou noc v hospodě.? Však  už jsem přeci veliká. za měsíc mi bude 7.

 

 

Prosím tě někam si sedni. Já na tebe nemám teď čas. Je tu spousta lidí a já musim točit pivo.

 

Tak já si tu teda sednu na lavici...no možná, že se tu budu moct trochu i prospat, viď? Když tu budeme až do rána. Neměj starost,táto, mě kouř z cigaret nevadí.

 

Ahoj,Michalko. Tak jak se těšíš? Konečně na sebe budeme mít čas. Budeme blbnout, chodit se koupat, hrát tenis, golf a ukážeš mi to svoje karate. Tak se měj krásně a v sobotu ráno v 5 vyjíždíme.

 

 

 Tati, kde je brácha? Coo? Proč nejede? Ty taky nejedeš? Jdi k čertu, táto. Tenkrát si moc dobře věděl, že nepojedeš, už když si mi volal, že se moc těšíš. Takže na dovču jen s babičkou.

 

 

Tak tady máš, Michalko, kasičku a pokaždé až pojedeš v neděli domů, tak ti tam dám nějaký korunky.

 

Děkuju, babičko.

Tati, kde jsou ty peníze? Že by si jednou poslal alimenty?...musím říct, že to bylo od tebe ubohý.

 

                Mám prostě bezva tátu


Zase smutná... /

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
můj otec je totální kretén... Nenávidím ho... Závidím ti...

kniik * nechci aby nekdo tak trpel ... nezaslouzis si to

misicka
23. 12. 2004
Dát tip
děkuju:)) A jak víš, že si to nezasloužim?:))) Ale ted už je to dávno v pohodě a tak nějak s tim umim žít:)

Francois
22. 12. 2004
Dát tip
Výstižně, drsně, ošklivě smutné....

...nebudem to rozoberat...proste paci...

Sunmoon
16. 12. 2004
Dát tip
misicka: tak to jsem ráda, že aspoň tak...:o))

houda
16. 12. 2004
Dát tip
Sunmoon: ...a věřili byste, že i ty rodiče si vybíráme? (I když za to, co provádějí, pochopitelně zodpovědnost neneseme.)

misicka
16. 12. 2004
Dát tip
Jooo já sem si vybrala...vybrala jsem si, že nechci aby ten chlap o kterym píšu byl muj tata:)

smutný, moc smutný..... oprav si chybku... do rána....:-)) je mi z takových příběhů smutno, na nic a bez úsměvu.... snad proto, že tak trochu vím..... pohlazení.... vono stejně člověk vyroste a zůstanou jen zatrpklé vzpomínky... chjo... t

misicka
16. 12. 2004
Dát tip
jééé díky za tu chybku:))) Taky mi občas z toho je smutno...třeba když na narozeniny čekám jestli zavolá, nebo jestli se zeptá jaký bylo vysvědčení, popřeje mi šťastnej novej rok..nebo se prostě jen zeptá, jak se mám...

Věřím.....a zrovna teď před vánocema to bolí víc, že?

Sunmoon
16. 12. 2004
Dát tip
z tohohle je mi smutno...někdy by to chtělo moct si rodiče vybrat...

misicka
16. 12. 2004
Dát tip
no abych řekla pravdu, tak už jsem si docela zvykla...nebo spíš se s tim srovnala:)

misicka
16. 12. 2004
Dát tip
pro Sunmoon: ale zase mám super mamču:) díkybohu za ní:)

Jeheheman
16. 12. 2004
Dát tip
Tak to máš ještě docela dobrý, mnohem lepší než mít rodiče oba, ale oba magory.-)

misicka
16. 12. 2004
Dát tip
Přesně tak:)..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru