Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

samotáři

17. 12. 2004
1
1
900
Autor
větrník

Jsme jedné krve - samotáři.

Svých činů strůjci, soudcové i oběti. V zástavu dáni životu stářím a smrtí, jim tváří v tvář postaveni.

V uzlíku na rameni, šátkem svázaným maminčiným, tím svátečním, neseme dál dětský sen, svoji touhu dotknout se vrcholů a být milováni a pohádku zpola zapomenutou. Víš-li kdo nám ji povídal? A taky trav něžné pohlazení a stopu slunce večer na kameni za obzorem zmizelého, a obrázky milých našich, od nichž nás dálky a čas oddělily. A slzy potají ztracené na polštáři ve chvílích úzkosti, zoufalství a samoty, kdy hledajíc škvíry ve zdech pevných, rukama vlastníma zbudovaných, jenž jediné dělí nás a chrání od tmy zášti a zloby, prsty si do krve rozdíráme.

Čas zraje, my jdeme dál, vyhnanci ztřeštěné doby, šťastní samotáři jež samota tíží i zdobí, v očích slz záři.

 


1 názor

Morasten
17. 12. 2004
Dát tip
hezčí slovo je SOLITÉR... to jsem já... ale jako ty bych tohle nenapsala,neřikám líp ani hůř, prostě né tak romanticky... t.

Nicollette
17. 12. 2004
Dát tip
celkem fajn, ale moc se v tom ztrácim

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru