Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

18. 12. 2004
0
0
1480
Autor
Majda

...mysleme na to každý den

Život je malý ostrov uvnitř člověka. Když začne příliv, je ohroženo naše srdce.


pozorovatel
12. 01. 2005
Dát tip
Dero: hezky. potom, co jsem viděl film s verši Johna Donna, tak jsem si toho básníka docela oblíbil.

Naprosto nejlepší skupina současné doby! Hudebně i tématicky bezkonkureční... Scenes from a memory je, dle mě nejlepší koncepční album všech dob, řekl že lepší než The wall nebo dark side of the moon od Pink floyd... Jsem rád ře poznávám dalšího příznivce...

Empty
19. 12. 2004
Dát tip
Kristýn: To já taky! Znáš Liquid Tension Experiment? Je to jejich boční projekt... Dreamy miluju už hodně dlouho Dark side of the moon není moc koncepční. A The Wall? Síla toho alba daleko lépe vynikne ve filmu The Wall, nejlepší film všech dob... Floydy miluju ze všech kapel nejvíc...

LTE: samozřejmě znám, jde převážně o projekt Mika Portnoye a Johna Petrucciho, na basu se tam objevuje Toy Levin a je to výborné, nicméně DM jsou DM... Jinak vypadá to, že máme podobné hudební cítění... Dark side, je jako koncept označován a co jsem si pročítal texty rozhodně tam souvislosti jsou, ale chápu tvůj názor než jsem to přečet taky mě to nenapadlo... To já spíšejc Led Zeppelin, ale floydy rozhodně taky... Zatím, někdy určitě dáme řeč, ale já musím...

Empty
19. 12. 2004
Dát tip
Zeppeliny taky miluju:-)

Dero
18. 12. 2004
Dát tip
Člověk je malý ostrov uvnitř života. Žádný člověk není ostrov sám pro sebe, všichni jsou součástí jednoho celku. Proto se netaž, komu zvoní hrana. Zvoní tobě. Dovolil jsem si parafrázi na Johna Donneho, řekne Ti, co si o pravdivosti tohoto citátu myslím.

Mila_cik
18. 12. 2004
Dát tip
Oohps..

Naše konání má dalekosáhlé následky Co jsme byli je to co jsme...... Odkud jsme přišli? Proč jsme zde? Kam jdeme když zemřeme? Co je po životě A co před ním? Je nějaká životní jistota? Jestli zítra zemřu Bude to v pořádku Protože věřím Že po našem skonu Duše žije dál Dříve jsem se umírání děsil Dříve jsme myslel, že smrt je konec Ale to bylo Již se neobávám Vím, že má duše bude přemístěna Možná nikdy nenajdu všechny odpovědi Možná nikdy neporozumím proč Možná nikdy neprokážu To o čem vím, že je pravda Ale vím, že to stále musím zkoušet Dream Theater

...

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
život je fuck off na to....

Empty
18. 12. 2004
Dát tip
Myslím že Nicollette obnažila pravdu o životě až na samou dřeň:-))) Kristýn: Miluju Dream Theater a album Scenes From Memory! Spirit Carries On je moc dobrá baladička:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru