Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sladkokyselá...

20. 12. 2004
1
0
964
Autor
Fajtlik

Znáte ten pocit, když se po něčem nádherném probudíte do trapně všedního šedivého dne...citová kocovina...

KRÁSA A BOLEST ,
DVĚ BOSÉ DÍVENKY
RUKU V RUCE ,
KRAJINOU VLAJÍCÍ VE VĚTRU REZAVĚJÍCÍHO ČASU ,
OTOČENI KYVADLEM VESMÍRU ,
KRÁČÍ NAPŘÍČ HORIZONTEM MÉ DUŠE


CHODIDLY VYPALUJÍ PĚŠINKU ,

OSUDU V SOUKOLÍ ŽIVOTA ,
JSOUC SPLETENI DÁVNÝM POUTEM ,
ROZEDNĚNÍ PO VÁŠNI NOCI ,
KONCŮ CHVIL NÁDHERNÝCH


Fajtlik
31. 05. 2005
Dát tip
No jestli to vedlo k tomu, že po tom omáchání píšeš tak jak píšeš, tak mne to těší dvojnásob :) Jestli já bych neměl nechat "poezie" a vrhnout se na příspěvky :) Přidal jsem něco staršího...snad méně obrazného a potřebuju omáchat ! Dík :)

Fajtlik
31. 05. 2005
Dát tip
avi

Fajtlik
30. 05. 2005
Dát tip
Máš pravdu...obraz který autorovi připadá nádherný,může v galerii poezie být pěkná mazanina...sice samá barva, ale celek...škoda mluvit... Jdu do sebe...beru si buzolu, pevné boty, trpělivost a dobré rady od Sirala...mějte se tu všichni dobře...a kdybych se dlouho nevracel...tak jsem zůstal v obrazárně...ke své škodě...

Siral
30. 05. 2005
Dát tip
Jestli tě to potěší, tak mi takhle ve vlastním tentononc taky jeden kritik omáchal čumák :) Hezky se tvé přispěvky čtou.

Fajtlik
25. 05. 2005
Dát tip
Děkuji !! Každá krása se rodí v nesmírné bolesti..tím jsem se snažil stmelit ty verše a myslel jsem že to jakž takž lze poznat...dýchá to z řádků...asi málo... Inspirovalo mne nějaké, snad čínské, přísloví (které si už doslova nepamatuji ani zbla :-))...už je to dávno co jsem to psal...a měl jsem citovou kocovinu...a vůbec... :-) ...příliš obrazotvornosti škodí...pokud se na to podívám z neautorské strany...je to opravdu "těžce" stravitelné...ale ať přemýšlím jak přemýšlím...nějako mne nenapadá náprava...nejsem básník...jenom převaděč pocitů přes hranici fantazie do snové "obrazárny"...a tím to asi je...ale člověk se tak nějak pořád učí...

Siral
25. 05. 2005
Dát tip
Tak zkus tu poetiku hledat, jen s obrazy nikdo nevystačí...

Siral
24. 05. 2005
Dát tip
Hezké obrazy, ale chybí jim tmel, který by to převedl do stravitelnější podoby a dal tomu lepší fazónu.

Vesly
20. 12. 2004
Dát tip
Ty jo... Po prvním přečtení se mi nelíbila...až na : " Chodidly vypalují pěšinku..." Ale začínám jí přicházet na chuť...o) Takže Tip*! P.s.- Zprvu trpké zdá se, avšak kvete ve své kráse... Za chvilku ji budu mít v nejoblíbenějších o)

Jeheheman
20. 12. 2004
Dát tip
osud v soukolí života, vášeň noci, dávné pouto.. to je tedy sbírečka

Fajtlik
20. 12. 2004
Dát tip
Uznávám že je trochu "hardcore" :-)...a není na první přečtení... a je dost "pocitová" a "snivá" :-)... Ale jinak jsou tvé řádky hrozně povzbudivé !!! Díky moc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru