Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bříza

01. 02. 1999
0
0
2195
Autor
Jarka

Břízo s bílým kmenem, břízo krásně zelená, jež stojíš tu na kraji lesa. Co srdce vyryté do tvojí kůry znamená? Snad z lásky dívka bosá, nedbajíc bolesti stromu, to srdce do kůry vyryla, s nadějí upnutá k tomu, modlitbu lásky šeptala... Snad takhle se to nestalo, možná jen šťastná dvojice, kterou lákalo ven jaro, ve svitu bledého měsíce, zvěčnila svojí lásku do kůry popraskané a odpověď na otázku: "Máš mne rád, můj pane?" Jak jen to bylo,jen ty břízo víš, jen ty jsi toho svědkem byla. Co vidělas však nám nepovíš, po staletí ve stínu jsi milence kryla, dívkám smutným jsi byla útěchou, vyslechla jsi vzlyků spoustu, bylas jim domem se střechou, s větvemi plnými chroustů...
Bříza
08. 07. 1999
Dát tip
Ale byla ! Mě už je náhodou asi 500 let ! Snoopy ty ironiku ! Jarko - krásná básnička! Moc se mi líbí - je taková čistá, skoro jako národní, jsem moc rád, že jsem Tě tu objevil.

snoopy
25. 02. 1999
Dát tip
dobrý, ale řek bych, že zas tak stará ta bříza nebyla, ne? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru