Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už máš ten největší....

23. 12. 2004
0
0
641
Autor
Lukrecie

už máš ten nejdražší dárek???

nejmenší dárek sedí - v levném baru a nikdo ho nechce - je pravda trochu zašlý od předminulých vánoc ho sem odložili a nikdo si na něj nevzpomněl ani ho nerozbalili a on by přitom byl tak rád rozbalen ,ale byl příliš maličký skoro nicotný - asi nějaká bižuterie nebo co - nevděl ani co je v něm ukryto byl malinký , že se vytrácel  před očima -takové nic bez barvy a zápachu asi byl velmi levný možná nejlevnější dárek a tak tam seděl zcela deprimovaný z těch velkých a drahých darů , které všude okolo nabubřele dokazovaly své já  a jezdily na motocyklech, ani mu v baru nenalili - dali mu sodovku do škapulíře a náš dárek si do něj vlezl a koupal se no neměl toho moc na práci -  jen čekla až mu dají televizní zprávy a taky si zapálil doutník.....no a pak se v tom škapulíři utopil...hm...no .. ale to neznamená , že to je zrovna smutný... 

 

 

 

 


Empty
23. 12. 2004
Dát tip
Nedodělaný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru