Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední lék

26. 12. 2004
3
0
572
Autor
Misty1

 Přesně 21:00 a oči se mi obrací v sloup jako, kdybych slyšela jedno z máminých kázání. Kapky potu mě lechtají na čele, ale není mi do smíchu. Najednou mi zvoní v hlavě a  vidím černo. Možná že nic nevidím, ale slyším dobře. I svoje srdce, jak mi bije v hrudi a to, jak z hluboka dýchám. Mám strach a bojím se jestli neumřu, protože sem se ještě nikdy takhle necítila. Už se mi dýchá lépe a začínám rozeznávat tvary okolního nábytku.Podívám se na hodiny a ztěží rozeznávám červeně svíticí číslice.Po dlouhém zaostření zjišťuju, že je už 22:31.

 

 

     POSPÍCHÁM, NAPÍŠU TO PŘÍŠTĚ.


Plia
03. 01. 2005
Dát tip
Ale no tak! Kdyby jste viděli to, co jinak píše!

to si asi dost slabý, hpnzzzíku

katugiro
27. 12. 2004
Dát tip
festina lente!

honzzik
27. 12. 2004
Dát tip
Když myslíš, já jenom říkám, ž to na mě velmi silně zapůsobilo, pročež to považuji za velmi dobré dílko a dávám tip. Asi jsem dost slabý..

chicoria
27. 12. 2004
Dát tip
Víš, co se říká, pospíchej pomalu, pak to takhle dopadá.-)))

Není nic snazšího, než si to co napíšeš, uložit a pokračovat ve psaní, když máš znovu čas. Ona se ta myšlenka celého díla nevypaří přes noc.

honzzik
26. 12. 2004
Dát tip
ehm.. to je síla..

Waawe
26. 12. 2004
Dát tip
fajn * m.

Ischemie
26. 12. 2004
Dát tip
Kde je myšlenka?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru