Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A ráno vyjde slunce

29. 10. 2000
3
0
565
Autor
neclovek

Já byl tvůj pacient. Ty v bílém plášti. Zamilování prost jsem. I zášti. Něco se končí, cítím to v míše. Neublížils mi. Když, tak mé pýše. Obraz tvůj k ránu z mysli se ztratí. Co jsme však řekli, to stále platí. Nemohls za to. Pojďme se napít. Krátký byl konec. Byls ve mně zabit. Vím, že ty nejsi. No a co, já jsem. Už jsme my oba minulým časem. Zůstává láska, pryč už je zloba. Bylo to krušný pro nás pro oba. Tvůj pohled kdysi do zad rval dýky. A za tvůj postoj ti patří díky. Zvedněme sklenky s whiskou za pade. Na další život, můj kamaráde.
noeran
11. 07. 2004
Dát tip
líbí, moc Ttt

sk8ergirl
06. 05. 2004
Dát tip
Malinko ti pokulhává rytmus, ale to už tu bylo řečeno... Jen bych ještě měla mylou výhradu k rýmům jsem/časem; dýky/díky...tyhle asi nejvíc bijou do očí...ale určitě piš dál, časem to jistě bude lepší, vypíšeš se...

zajimavy, moc*

Anonym
09. 11. 2000
Dát tip
Mam dojem,ze vim o co jde... Velice me to oslovilo - znam to z vlastni zkusenosti...

Yeziiinka
05. 11. 2000
Dát tip
E..? Jsem asi trošku mimo, ale něčím mě oslovila.

Saxanka
29. 10. 2000
Dát tip
No ono sice vyjde otázkou je zda ho vůbec přes tu neúnosnou smogovou situací uvidíme.-)

PetrViP
29. 10. 2000
Dát tip
nevím. snad mi to ale npřijde jako tuctový. takže spíš kladný pocit. (možná že se mýlím.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru