Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada o nenarozeném dítěti

29. 10. 2000
3
0
1949
Autor
vasů

Jako reakce na setkání v Zadní Třebani. Pro mě platí motto: "Když něco neumíš, staň se toho kritikem". Takže kritizujte. Víc příležitostí nebude. PS. Důraz by měl být na posledním slově.

Ty se mě neptáš co říkám. Ty se mě neptáš co chci. Ty se mě neptáš co cítím. Život. Smrt. Jazýček vah se nachýlil. Rozhodla jsi. A já křičím němými ústy.
Psí_mák
31. 10. 2000
Dát tip
Aha. Já měl pocit, že to jeho dítě mělo kapku jiný problém, ale paměť je prázdná a knihovna daleko. Tedy Wolker nejsem, ale pamatuju se, že jsem tenkrát ten originál znal a svému dílku jsem chtěl naschvál dát "skoro stejný název". A je pravda, že to se jmenuje "Balada nenarozeného dítěte", takže ne úplně přesně stejně.

Šílená
31. 10. 2000
Dát tip
...

JiKo
30. 10. 2000
Dát tip
No ... co říct ... zbývá jen dotaz k čím uším to je směrované ?

Psí_mák
30. 10. 2000
Dát tip
Jé to je zvláštní, já kdysi napsal dílko které jsem nazval ale úplně stejně. Docela jsem se lekl, ale naštěstí se text liší... Je to holt nosné téma. Tak já to pro zajímavost hned vyvěsím.

JiKo
30. 10. 2000
Dát tip
Máku, mám dojem, že sme se o tobě učili ve škole :-) /Balada o nenarozeném dítěti/

fox
30. 10. 2000
Dát tip
jiko: taky mám ten dojem, kdo to ale napsal?

JiKo
30. 10. 2000
Dát tip
Že by Jim Beam...ééé teda Wolker?

Helen
29. 10. 2000
Dát tip
Hm. Máš můj bodík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru