Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U řeky

29. 12. 2004
3
1
3174

..jo jo, haiku je prevít! :)

***

 

Zkrotlé labutě

kousků chleba se bojí

tvrdý nežerou.

 

***


1 názor

Oldjerry
03. 11. 2007
Dát tip
Za hodinu je v nich.... namočí se

sk8ergirl
04. 02. 2005
Dát tip
mno jo, swan mazala :)

..chjo :( nikdo nemá smysl pro humor..fňu..du se do kouta vysmrkat..

:o)

sk8-y: Mno - už se nedmu... ňák se nezadařilo, co? :)))))

Noe1
03. 02. 2005
Dát tip
:-)))

Čerpala jsem z vlastních zkušeností :) Jsou zmlsaný holky dlouhokrký...

Skajty - díík! (dmu se pýchou :o)

park
02. 01. 2005
Dát tip
technická poznámka - labuť si tvrdej chleba rozmočí ve vodě....pokud jí netrefíš, tejden starým bochníkem do makovice :)

Cannisho moc dík!! PuNKO: A tvrdý nestráví? No nevím, taky je to spíše určující :))) (to už by si kdosi mohl představit i následky.......)

sk8ergirl
01. 01. 2005
Dát tip
swan zatím patrně nepřítomna, tak do klubu dám já :-)

Tak já po tobje kamenem když ty po mně chlebem, jo??? HA HA

Montrealer
31. 12. 2004
Dát tip
třeba jsou ty labutě moc oprsklý... a přežraný... mně se to líbí tak, jak to je... syrové, ze života. *t*

Mar_15: Na haiku si taky moc netroufám (proto ten prolog), nad posledním slůvkem jsem si dlouho lámala hlavu (odmítnou, nechtějí, nemusí) holt jsem si nemohla pomoct :) Ale to "nemůžou" mě taky pobavilo!! :) Popřemýšlím o přepsání..

Sun..: ..trnko, a my né a né se domluvit, že jo :)) Chjo, jsem málem zpychla, říkám si - kdoví co se mi tu nepovedlo, a ono to avi od Pišty pro Swan je kvůli jejímu nicku Musím si někdy pořádně zopáknout anglinu :)

waldekke
31. 12. 2004
Dát tip
Zkrotlé? spíš přežrané. W.

PuNKO
31. 12. 2004
Dát tip
a co takhle tvrdý nestráví??

cubka
29. 12. 2004
Dát tip
pekna :) *

Děkuji :)

Ano, házeli po mně jenom chlebem. Ale tvrdým!!! :)) P.S. avi swan, do jejího klubu.

Sunmoon
29. 12. 2004
Dát tip
haiku neumim číst,takže neocenim..:o)) ale co ty labutě, trnko? :o))

Mar_15
29. 12. 2004
Dát tip
Haiku taky neumím, ale to nežerou mi připadá moc určující.Nemohlo by tam třeba být nemůžou? Pak si můžu vybrat, jestli nemůžou, protože nechtějí nebo protože jim to neprospěje......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru