Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neředín

29. 12. 2004
1
0
2809
Autor
Kora

pozdně dušičková

 

Chladnoucí stíny

pozinkovaných růží

nad Olomoucí


cup_of_tea
02. 01. 2005
Dát tip
ten olomouc nikdy.

Kora
02. 01. 2005
Dát tip
Před nějakými dvaceti třiceti lety byly dokonce oba tvary spisovné, ale já bych to vážně změnila když vám to všem tak vadí, ale někdy od šestadvacátého nejdou upravovat díla tak se nezlobte.

Gonsales
30. 12. 2004
Dát tip
snad jeen ty pozinkovane ruze....jinak nic moc

cypřiš
30. 12. 2004
Dát tip
zinek je ve větším množství jedovatý...že by ty chladnoucí stíny byly následky otravy?:)..jojo vím zas jeden otrava:)

Kora
30. 12. 2004
Dát tip
hraju, hraju...jo, něco takového jsem čekala, protože na těhle stránkách prostě není možné něco označit jako haiku, aby to aspoň jedna osoba nepopřela. takže, hm, co je podle tebe haiku? jo, vím, že je ta Olomouc spisovně, to se opravdu neboj, ale my to tak neříkáme.

Petr_Pan
30. 12. 2004
Dát tip
Chci poznat Neředín ( prosím :-) ) Zatím zachovám zdrženlivost v kritice toho .. :-)

kora : nevím kdo je my ale já jsem taky z olomouce a neznám nikoho kdo by říkal ten olomouc aniž by se u toho nepozvracel nevím co je haiku a proto ho nepíšu ani nečtu, ale mám trošku pocit že asi to nejsou tři zprzněný řádky o hřbitovní hypermarketové čtvrti

Ten Olomouc mi opravdu hodně zkazil dojem, takže kritiku asi radši ne...

Kora
30. 12. 2004
Dát tip
As you wish...

Tak jo... při pokusu o odmyšlení výše řečeného musím dílku přiznat zdařile vykreslenou atmosféru... nemohu posoudit, zda haiku, ale náladovka jo!

Kora
30. 12. 2004
Dát tip
já jsem to teď zkoušela třikrát změnit, když vám to tak vadí, ale vždycky mi to hodilo internal error:(. no, snad to někdy půjde...

tattoo
30. 12. 2004
Dát tip
tak napriklad ja jsem se jeste nikdy nepozvracel......a to ze si taky z OLOMOUCE jsem nepochopil kamo....kdo jeste???????

jufonka
29. 12. 2004
Dát tip
Krásné ticho vznášející se ladně okolo podzimního rána

tattoo
29. 12. 2004
Dát tip
Vzhledem k tomu, ze Neredin znam a mam to tam rad, davam tip..

Sunflower
29. 12. 2004
Dát tip
ach neředín se do haiku prostě nemůže vejít....vždyť je tam toho TOLIK!:)

nad olomoucí, když už si hraješ na haiku a nemůže se vejít

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru