Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomenutá

Výběr: vesuvanka
01. 01. 2005
5
0
2529
Autor
evinek

Vždycky, když začne pršet, něco krásného umírá...přesto déšť miluju.

Jsem malba

barevnou zdí na

betonovou křídu.

Nahá ve své

křehkosti.

Zapomenutá

vlastním tvůrcem (jsem snad políbení múzy?)

 

Škoda, že začíná pršet...


dobré t.

Jajoch
05. 01. 2005
Dát tip
Tak už tak nějak vím. Je to dobrý, ALE...:-)...vadí mi tam - jak jsem říkal - ta závorka a druhá věc je, že by to mohlo být delší. Chápu, že je to jen taková miniaturka a že to nemůže být delší, ale zároveň mi to přijde takový až moc krátký, že by se tam klidně ještě něco vešlo. Ale za ty obraty na začátku, za nápad a za závěrečnou myšlenku tip...:-)

Jajoch
02. 01. 2005
Dát tip
Ne...ještě pořád nevím...ale už jsem zjistil, že mi tam nesedí ta závorka...ale ještě Ti třeba i časem napíšu proč...a tak...:-)))

evinek
02. 01. 2005
Dát tip
Aha,nespechej=))).

...paci...

vesuvanka
01. 01. 2005
Dát tip
Prolog je nádherný, něco jako citát, ale i báseň je moc zajímavá a pěkná, zaujaly mě obraty "malba barevnou zdí na betonovou křídu", "Nahá ve své křehkosti".... TIP

Richiee
01. 01. 2005
Dát tip
Zajímavý obraz, jen bych to spíš zařadil do miniatur. Trochu zkazí dojem ono Škoda že... Kdyby bylo ponecháno pouze začíná pršet, nenutilo by to čtenáře k nějakému rozhodnutí. Báseň nemá nutit. Každý si má vybrat svoje. Poslední verš posouvá jinak pěknou básničku k hranici kýče bohužel, ale náprava je snadná.:)

vesuvanka
01. 01. 2005
Dát tip
V

evinek
01. 01. 2005
Dát tip
Ass.: To jsem rada=)) Vesuvanka: Dekuju=)) Richiee:Co je psano,to je dano-predelavat to nebudu,ale dekuju za tvuj opodstatneny nazor=)).

Richiee
01. 01. 2005
Dát tip
Tenhle nazor je docela hloupý. Pokud se dá něco vylepšit, vylepším to...

Jajoch
01. 01. 2005
Dát tip
Ech!? No teeeda...to je úplně něco jinýho než píšeš "normálně"...:-) Musím si to trochu promyslet, než na to napíšu nějakou kritiku... Btw. souhlasím s Richieem...v tom prvním. V tom druhým už ne, protože sice se má vylepšovat, ale ne pod vlivem ostatních. Pokud už jsem něco nějak napsal a považuju to tak za dobrý, tak to tak nechám...přece!:-)

evinek
01. 01. 2005
Dát tip
Ja taky souhlasim,ze basnicka by nemela nabadat,ale tak jak jsem to myslela,tak jsem to napsala. A uz sis promyslel jakou kritiku na to napises?=)

fun_tomas
01. 01. 2005
Dát tip
Hm,docela zajímavý. Prolog dost chytlavej. Mně se ten konec ale docela líbí...dokresluje to ten vnitřní smutek tý malby-jako že sama nechce zemřít,ne?t

evinek
01. 01. 2005
Dát tip
Přesně tak,jsem rada,zes to pochopil.

evinek
01. 01. 2005
Dát tip
Mozna spis zapomenuti=))).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru