Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pro Petulku

30. 10. 2000
0
0
1843
Autor
alex

nevěřil jsem , že se dá prostřednictvím slov zamilovat

Chtěl bych být každým paprskem, jenž s prvním ranním rozbřeskem, se dotýká tvého bříška. Ctěl bych se naučit v tobě číst, a jsem si 100-procentě jist, že budeš pro mě ta pravá knížka. Ctěl bych být šampónem, jenž tě něžně hladí po vlasech, jenž pomalu stéká po tvých mokrých rtech, a hraje si s tvou kůží. Chtěl bych být voňavým mýdlem, s vůní tisíce růží, které tě potěle hladí, jseš tak sexi, až mě to k šílenství svádí. Ctěl bych být zrcadlo, ve kterém se odrážíš, city, které už jsem zapoměl, ve mě znovu probouzíš, vždyť zamiloval jsem se do tebe hned. Chtěl bych být tvoje vzpomínka, nevím, co bych dal za ní, chtěl bych být tvoje myšlenka, chtěl bych být tvoje přání, co vyplní se jednou za sto let.
Anonym
23. 04. 2001
Dát tip
Posledni kritika ma vazne neco do sebe - ne vazne - Petulka nad tim muze slzet - ale pro ty ostatni.... Takovy veci se pisou pod polstar

blázen
18. 01. 2001
Dát tip
Hmm, já nechci nijak zlehčovat ... to bych si u tohoto tématu nikdy nedovolil, ale vzpomněl jsem si na Básníky (nevím, který díl to byl) ... buď mým párkem s hořčicí ... :-) ... promiň, doufám, že jsem se Tě nedotkl

Adelan
18. 12. 2000
Dát tip
Dá se, ale má to svá "ale"... Některá slovní spojení se mi opravdu líbí, ale ještě by se to dalo vybrousit, konkrétně poslední sloka mi moc nesedí, celkově dobrý dojem...:-)

JiKo
09. 11. 2000
Dát tip
Co tu psát? K milostné se nevyjadřuji. Možná k prologu. Ty tomu věříš? Je to láska či jen pocit, že si rozumíte? Život nejsou písmenka...

PetrViP
05. 11. 2000
Dát tip
zamilovaná básnička? minus

PetrViP
05. 11. 2000
Dát tip
tedy promiň - těch už je na světě tolik, že je nemám moc rád, snad pochopíš (neboli, kdybych já něco takovýho psal, tak bych to nezveřejňoval:-)

Petulka
30. 10. 2000
Dát tip
opravdu nevím co k tomu dodat - je to úžasný, krásný a jak říkám já .. boží..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru