Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Roztrhaný kecky

02. 01. 2005
7
0
5361

Zoufalý plod dlouhého uzdravování... + věnováno...

 

Nikdy mě nic nevrátí zpátky 
                        pomalu sčítám minuty žití,
s vypětím sil čekám pátky 
                        bojím se a slunce nezasvítí.
Ještě vzpomínám na Tebe
                                         se snahou přestat brečet,
stýskám si sama pro sebe
                                               a nechce se mi klečet.
 
Těch pár týdnů a dnů                 
se zpátky už nevrátí,
když nejsme spolu                 
bolest čas nezkrátí.
 
Nechci Tě dojímat 
               nejsem už pro Tebe.
Hra skončila pat 
               tak zavřem se do sebe.
 
Ukryjem před zraky
                                                 všechny své vzpomínky.
Na co rozpaky?
                                      Už nehoří plamínky...
 
už nejsme my - nejsem já
nejsi ani ty ? shořeli jsme dva
tak to chodí ? a je nás víc
co sobě škodí ? a nechcou nic
zbudou jen stesky ? nesplněná přání
roztrhlý kecky nikdo neochrání
                       hoříme ve víru ? neznámých tváří
                                                    lásku na míru ? jeden nevytváří
Nebudu nikdy vyčítat,                     
že nedávno zbořil mě cit,
neumím ani spočítat                      
kolik sil měla bych mít.
V zrcadle prohlížím
                             stejný obraz tváře,
svou duši nenávidím
                                    a chci být samotářem.
Nemám čeho litovat 
                      a nemám se za co stydět,
už nechci milovat 
                      chci jen nenávidět!

Jemináčky Ty si nejhodnější :-) děkuju už sem ji dloooouuuuho nečetla :-) děkuju za připomenutí její existence :-) a taky děkuju za pochvalu a děkuju za návštěvu :-)

Natali_A
17. 05. 2006
Dát tip
nechcou je úplně parádní :o) název přitažlivý, rýmy skvělé!!a vnitřek super!až na tu nenávist na konci,ale fajné :o) moc líbí.

Leclajr
16. 08. 2005
Dát tip
No, tahle ani nee, nálada hodně andr, omlouvám se*

Silvita
27. 02. 2005
Dát tip
mohu trošku víc prostoru zabrat,:)? Oukej, díky za povolení:) .. takže musím říct, že se mi to moc líbí:)!!!! fakticky, a't je to napsáno v jakýmkoliv období, musím říct, že to je "byčejně neobyčejné" a koukám ... to si ty princezno?? ... no to jsem blázen, tak tu čtu a takové štěstí, že narazím na Tebe:) no, zaujímavé, děvče, to je osud a du číst dál:)

Silvi Ty muzes vsechno:)!!! Este kdyz tak hezky chvalis:) to si ani nezaslouzim:)!! Moc dekuju za Tve navstevy:)!!!

Croyance
25. 01. 2005
Dát tip
Hoříme ve víru – neznámých tváří... mňam :o)

Lancelott
12. 01. 2005
Dát tip
Nechtěj nenávidět...však víš...zlo se zlem třikráte... Připomíná mi to větu...otrok nechce být svobodným...chce být dozorcem otroků... básnička je smutná...ale zároveň nějak hezká:o)

To bych nechtěla! Ale ted asi jeste nemam dost sil abych zvladla vypestovat dalsi kytku:(.... Nevim jak mam popsat stav ve kterem se nachazim nemiluji ale ne nenavidim - neexistuji:).... Dekuju Ti moc......

Brosqička
08. 01. 2005
Dát tip
já teda nevím, ale mně se to líbilo.. má to rytmus a některý verše k sobě fakt skvěle sedí.. Neříkám, že to nemá chyby, je jich tam dost, ale celkově mě to zaujalo. Dávám přednost emočním dílům, které člověka osloví (už proto, že to třeba sám zažil a mluvíš mu přímo z duše...). Tohle téma se nedá psát chladnou hlavou... kouzlo to má, právě když to píšeš přesně tak, jak to cítíš.. Líbí se mi tvůj upřímný projev i vřelost Tvého citu. TIP

Brosquičko moc dekuji! Chyb si sem vedoma, ale i kdyz bych spoustu slov smazala nebo nahradila- vubec se mi do toho nechce - jelikoz na ni mam sve emocni vzpominky, ty by potom mohly zmizet a to nechci riskovat:)! Moc dekuji za Tvuj TIP:)!

klipeto
08. 01. 2005
Dát tip
líbí se mi to a líbí se mi moc Tvůj přístup ke své tvorbě

romale
04. 01. 2005
Dát tip
Milá princezno, - to Tvoje "nechcou" mě sice sejmulo, jenomže v pozitivním slova smyslu. To , že tady plno autorů píše díla v té svojí ukňučené obecné češtině, zákonitě musí umožňovat i naší, málo početné, moravské menšině vyjadřovat se po našem. Žádná diskriminace! - pokud tu míníš přispívat (což bys rozhodně měla), připrav se na ostré ( a místy nevybíravé) kritiky - to v případě, že svoje dílko "dáš do arény" - čili projevíš zájem o hlubší kritiku. To, zdali ho tam dáš, je čistě Tvoje věc a nikdo Ti do toho nemá co mluvit!!! Já to z vlastní zkušenosti doporučuju (teda - dát dílo do arény). Jsou tu sice takoví, co hodnotí báseň pouze podle formy a nějakých zažitých principů, místo aby nad ní přemýšleli z hlediska osobních prožitků a emocí autora, ale na druhou stranu lepší nějaká kritika, než žádná... - a vůbec se zbytečně nepodceňuj (od toho jsem tu koneckonců já!!!), můžeš si nechat poradit, ale hlavně piš tak, abys s tím byla spokojená hlavně Ty. - a ještě systémová záležitost: pokud odpovídáš a chceš na to někoho upozornit, udělej to tak, že mu dáš avízo, tzn. zaškrtneš jeho jméno v levém dolním rožku (v podstatě vedle zprávy, kterou píšeš), popřípadě držíš ctrl + klikáš na jména, kterým chceš avízo poslat. Předpokládám, že teď jsi tak neučinila, takže se ti, kterým jsi odpoveď adresovala, o ní zřejmě nedoví. Alespoň mně teda nic nepřišlo. Tak jim ho zkus poslat... - tak tedy hodně štěstí a plodných nápadů!!! R.

Diky...

Zkousim vam zdelit ze sem odpovedela na Vase kritiky:)...

Lunka
04. 01. 2005
Dát tip
...pokud je člověk přeplněný emocemi...je třeba se s tím vypořádat, aby se zase dalo žít...vypsat emoce na papír je dobrý nápad... ...určitě nepřestávej...vypracuješ se...držím Ti palce... ;o)

Lunka
04. 01. 2005
Dát tip
romale:....bylo to od Tebe moc fajn...podržet nad vodou... ;o)

Diky...

Aika
04. 01. 2005
Dát tip
Hmmm.. hezky jste to tu rozebrali. Vidíš, Princezno.. všichni jednou začínali a každá kritika něco dá - něco vezme. Fakt to "take easy".. jinak to nejde:-) A pocity? to je důležitý, taky takhle píšu... a mně se ty Kecky fakt moc líbily.. :-) Piš, piš, piš.. :-) a ozvi se ,papap,Aika:-)

Zbyvaji mi jen slova diku:)! Opravdu dekuji za Tvou podporu!

Jeheheman
03. 01. 2005
Dát tip
romale> na mě to působí způsobem jaký jsem zmínil, sem třeba zničil nalezené dopisy, které jsem posílal v dětství odněkud domů, smířit se s tím, že jsem byl až tak moc hloupé dítě prostě nešlo:o)) Kašlou? No a co no, já tu taky napíšu tuny kritik a pak na mě přijde pár lidí to je přece prdel:)) je mi to už jedno u tebe to bude spíš taky tím že to dáváš v noci a z denních tě nikdo nezná

romale
03. 01. 2005
Dát tip
Jehe: Dobře. Působí to na Tebe takto, a proto ses takto vyslovil. V pořádku. No, já přes den nežiju... Ale trošičku vyšší míra (jakékoliv) kritiky by bodla, trochu by to pohladilo moje pošramocené ego.

Diky za vse... Asi ste na me moc zkuseni basnici... Nejspis ale potrebuju (BB) poradit co patri a co nepatri do "Areny?" Chtela sem jen slyset nazor-o nekterych nedostatcich:) sem vedela jinych sem si vsimla az po vasem rozboru-diky za neho! Abych pravdu rekla kdyz ji ctu neni mi moc prijemna - chtela bych ji nejak vyspravit aby nebyla tak bezmocna jen nevim jak na to. BB:Beru.Mrzi me jen ze se do ni nedokazes vcitit. Kdyz ji ctu i me pripada hloupa, naivni... ale dala sem do ni hodne emoci a oni tam sou jen schovany za beznymi slovy ktere neumim spravne spojit... Ale nemyslim ze je spravny me rovnou vyhazovat! Dyt sem toho :)nastesti:):) zas tolik nenapsala.... P.S. za kecky se omlouvam - osobni vec, nemeli tam byt -ale uz tam sou:) Jehe: Dopisy z taboru mam nalepeny v pokoji na stene:)! A nikdy se jich nezbavim-jestli se budu smat u me "basne":)) tak jak u mych dopisu se zvracenim, hromadnym čuranim a a... Tak sem rada ze sem ji napsala-protoze k necemu je! Smat se chci :)! romale: Muj hodny ochrance me basnicke cti:) Diky! - na nechcou si uz dam pozor:(! Ted uz me bije do oci... Aika: Diky... Potrebuju ze zacatku trochu podpory. Diky Ti za ni! Dekuju vsem co se ozvali! Udelali ste mi radost! Nez vypudim nejakou dalsi "silenost" dam si zalezet!

Diky za vse... Asi ste na me moc zkuseni basnici... Nejspis ale potrebuju (BB) poradit co patri a co nepatri do "Areny?" Chtela sem jen slyset nazor-o nekterych nedostatcich:) sem vedela jinych sem si vsimla az po vasem rozboru-diky za neho! Abych pravdu rekla kdyz ji ctu neni mi moc prijemna - chtela bych ji nejak vyspravit aby nebyla tak bezmocna jen nevim jak na to. BB:Beru.Mrzi me jen ze se do ni nedokazes vcitit. Kdyz ji ctu i me pripada hloupa, naivni... ale dala sem do ni hodne emoci a oni tam sou jen schovany za beznymi slovy ktere neumim spravne spojit... Ale nemyslim ze je spravny me rovnou vyhazovat! Dyt sem toho :)nastesti:):) zas tolik nenapsala.... P.S. za kecky se omlouvam - osobni vec, nemeli tam byt -ale uz tam sou:) Jehe: Dopisy z taboru mam nalepeny v pokoji na stene:)! A nikdy se jich nezbavim-jestli se budu smat u me "basne":)) tak jak u mych dopisu se zvracenim, hromadnym čuranim a a... Tak sem rada ze sem ji napsala-protoze k necemu je! Smat se chci :)! romale: Muj hodny ochrance me basnicke cti:) Diky! - na nechcou si uz dam pozor:(! Ted uz me bije do oci... Aika: Diky... Potrebuju ze zacatku trochu podpory. Diky Ti za ni! Dekuju vsem co se ozvali! Udelali ste mi radost! Nez vypudim nejakou dalsi "silenost" dam si zalezet!

Omlouvam se-za zmatek! Casem se zorientuju....

Big_Brother
02. 01. 2005
Dát tip
Hele, Princezno, tudy cesta nevede. Jako výkřik mladé a neklidné duše - budiž, ale v aréně to nemá co dělat. Není na tom nic pozoruhodného. Snad jen tohle: co sobě škodí – a nechcou nic ........... roztrhlý kecky – nikdo neochrání Hovoří, o tom, žes asi z Moravy a že roztrhlý kecky jsou pro Tebe vrcholem bezbrannosti. Což je na dílo v aréně málo.

Aika
02. 01. 2005
Dát tip
Mně se to líbilo a moc... :-)

Jeheheman
02. 01. 2005
Dát tip
jediný povedený rým (teda né úplně blbý je tváře/samotářem) jinak je to jeden z těch šílenějších výlevů tady, hlavně v tom, že jsi si dala opravdu záležet a je to fakt cvalík. Jakkoli je mi jasný, že k němu cítíš asi obrovský důvod.. kdyby jsis to po sobě přečetla za deset let, tak buď se budeš hrozně smát, nebo červenat take it easy:o)

romale
02. 01. 2005
Dát tip
Ne, že by to už tak nebylo dobré, ale to "nechcou" mě sejmulo. Je to Tvůj dojem a celkem fajně ztvárněný. BB: Sakra, Ty jsi nějaký drsný. Je to autorčin pocit, výkřik - budiž, cestu do jejího nitra jsi (předpokládám) neabsolvoval. Pokud touží po hlubší kritice, rozhodne si o tom sama a Ty nemáš žádné právo kecat o tom, jestli se to tam hodí... Když se Ti nelíbí napiš to, ale ostatní nech na autorovi!!! Promiň, ale nasralo mě to. Jehe: Myslím, že "ne-úplně blbých rýmů" je tam povícero. Jako sled pocitů se mi to páčí. Nevím, proč by se měla za deset let červenat a ne se třeba zamyslet??? Hodit momentální emoce na papír, však to je lepší, než psát prvoplánovitě něco, proto, aby to bylo pěkné... I když to formálně nemusí být nejlepší, síla může být i v něčem jiném. P.S - ...a zastav se zas někdy u mě, na mě všici kašló...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru