Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZAPOMNĚTLIVÁ BABIČKA

05. 01. 2005
1
0
1104
Autor
zhowadilec

Babička šla na nákup, ale zapomněla si doma tašku...

 Babička šla na nákup, ale zapomněla si doma tašku. Otočila se, že si pro ni dojde, ale zapomněla, kde bydlí. Chtěla se někoho zeptat, ale zapomněla na co. Začala o tom přemýšlet, ale zapomněla, že stojí uprostřed silnice. Srazilo je auto a zůstala ležet v příkopě.

 Řidič - hulvát, ujel a ponechal nebohou babičku osudu.

 Jel kolem mladík na motocyklu a všiml si, že mu dochází benzin. Ale to s babičkou nemá pranic společného.

 Obloha se zatáhla a začalo hustě pršet. Nebylo pochyb – blíží se bouřka. V dáli zahřmělo a na obloze se začaly míhat blesky. Rybář vylovil z nedalekého rybníka kapra, ale to nic nemění na tom, že jeden blesk uhodil do babičky ležící nehybně v příkopě. Babičce se vrátila paměť a šla domů pro tašku.


Gonsales
11. 01. 2005
Dát tip
taky bych obcas potrebovala ranu bleskem;)

Ružbach
09. 01. 2005
Dát tip
takto sa má písať !!! ja už nenachádzam slová chvály

Jasper
05. 01. 2005
Dát tip
Hustý .... :-)

Ettelea
05. 01. 2005
Dát tip
ehm, dneska mam opravdu štěstí na psychodíla...ale jsem spokojená :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru