Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Braňme nemocného Písmáka!!!

05. 01. 2005
6
1
7251
Autor
Rýpal

Braňme nemocného Písmáka!!!

 

Je to děs, jako ze špatného snu. Zničehonic si přijde nějakej blbej rejpal a hned otevře dobře zamaskovanou a ještě k tomu tu nejsmradlavější hnisavou ránu Písmáka. Nejhorší ale je, že lidi ho čtou! Copak se jim líbí hrabat se v odpadcích? Jak teď budeme vypadat? Kde budeme schovávat náš odpad? Jak budeme maskovat naši nemoc? Boláky se daly dobře zamaskovat, ale ten pisálek nám je pořád odkrývá. Co teď s ním? Diskutovat se s ním nedá, protože poznal naši nemoc. Jak můžeme tvrdit, že nejsme nemocní, když nám pořád smazává mejkap na kůži? Chce nám zničit naši dobře vymyšlenou a stále ještě fungující seznamku, maskovanou za literární server. Co pak bude s námi, co jsme si rozdělili funkce a zabydleli se? Proč nám nenechá naši krásnou masku? O co mu vlastně jde? Vždyť přece každý má nějakou masku. Že trochu smrdíme? No a? Vždyť požíváme parfémy. Tak hrozné to zas nebude. Copak ho nemůžeme jednoduše smazat? Asi ne, to by bylo moc nápadné, má už tolik čtenářů.... Dokonce ani ti nejvlivnější z nás nemají tolik "kamarádů", kteří by je četli z "přátelství". Je to prostě hrůza. No nic, použijeme alespoň jednu z našich mírnějších zbraní. Zablokujeme mu diskusi u těch jeho patlanin. Nebude tak pořád klást ty své hloupé otázky a pak se kochat nad naši bezradností a nenávistnými reakcemi. To funguje spolehlivě. Budeme vzájemně diskutovat o blbostech a jemu už prostor na diskusi nedáme. No jo, ale jak budeme pak vypadat před tolika čtenáři? To je jasné, použijeme nová uživatelská jména a nikdo nás nepozná. Naši masku si strhnout prostě nedáme. Je příliš krásná a láká pořád tolik lidí...

Však on to nakonec vzdá. Nebo ne? Na to radši ani nebudeme myslet...


1 názor

pozorovatel
14. 01. 2005
Dát tip
všechno jsem tu nečetl je to tu seznamka... možná proto, že se tu lidi znají skutečně hodnotná poesie tu má menší ohlas, ale otázkou je, co je ta skutečně hodnotná poesie... já si tu jen hraju

Sally
12. 01. 2005
Dát tip
Moc pěkně napsané!Fakt!!!Dobře se to čte... Skvělej styl. A za něj TIP*, bojovníku rejpavej.

Mabi
10. 01. 2005
Dát tip
Pseudointelektuálové vylezli ze svých brlohů... To už je fakt lepší ta seznamka... Akorát ty největší snílci bejvaj i vícekrát rozvedený. Rýpal: Před asi dvěma roky tu někdo napsal - netušil jsem, že se s literaturou spí... No ale je jasný, že Tě tu hodnotí jen Tvoji kamarádi, resp. okruh fanoušků-ty jsi chlap,tak sis mohl udělat okruh fanynek... vždyť určitě se tu najde mrak nezadaných dívek lačnících po seznámení:-) a pod rouškou literatury to jde tak nějak lehčeji. Já jsem vždycky říkala, že je Písmák seznamka a nepřesvědčilo mě o opaku ani mé tříleté soužití s jedním z nich:-) byť jsme se na Písmáku neseznámili. Zlatý sportovci, no nic:-) Každopádně soudný člověk za účelem publikování a literatury vyhledá jiný server a za účelem seznamování vyrazí do ulic... Nicméně řada lidí si to ulehčila a spojila to v jedno-....na Písmáku

Elyn
10. 01. 2005
Dát tip
Mabi, nevím, proč mám avízo.. jestli si jako mám vztáhnout na sebe ty pseudointelektuály...nebo co? To, kde se seznamuješ, a jak, s kým žiješ a jak - to je tvoje věc. a k téhle hlášce: "Každopádně soudný člověk za účelem publikování a literatury vyhledá jiný server .." si myslím, není moc důvod.. Na každém serveru se můžeš seznámit, když na to přijde... i na tvém nerawebu. Ale tobě šlo asi zase jen o plivnutí jedovatý sliny, tak .. si to užij...

papouch
10. 01. 2005
Dát tip
Mabi psal jsem, že NECHCI AVÍZA !!!!! A nejsem žádnej pseudointelektuál, já jsem jen pseudo. Nemám brloh, ale hnízdo. A nejsem soudný člověk! Tak bacha! Klovu!! :)

Prosím pro mě bez avíz, stejně to nečtu:)

Mabi
10. 01. 2005
Dát tip
Milá Elyn, myslím, že jsi zbytečně vztahovačná. Plivnutí jedovatý sliny.......... Jedu do kávy říkáš a mně se zdála nějaká ....Na hromech líháme, na hromech vstáváme...

Mabi
10. 01. 2005
Dát tip
Já žádný avíza sakra nedávala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No jo vošáhavaj vám Písmačka, hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr na ně

Elyn
10. 01. 2005
Dát tip
Mabi, avíza jsi posílala, jinak by nepřišla.. sama se neposílají. Nemusíš tak vykřičníkovat. Nejsem vztahovačná, jen jsem dostala avízo, tak se ptám. Jo, fajn, že jako máš smysl pro humor...hm, tak jo.

Rýpal
10. 01. 2005
Dát tip
Mabi: "Každopádně soudný člověk za účelem publikování a literatůry vyhledá jiný server." Díky. :-) Lépe bych to ani vyjádřit nedokázal. S tou seznamkou, spojenou s publikací vlastních výtvorů máš samozřejmě pravdu, ovšem jde o to, že v úvodu Písmáka chybí slovo seznamka. Na to přijde nový návštěvník až sám, jakmile pozná systém. Hodně autorů však mezitím přijde o nadšení a iluze. To je špatné a může za to maska Písmáka coby literární server.

Mabi
10. 01. 2005
Dát tip
Rýpal - No to je jasný, že ty potencionální oběti seznamování musíš nalákat na něco jinýho. Skrze literaturu to jde tak nějak snadněji, pár básniček a je noha v nohávě:-) Každý si tou zkušeností asi musí projít a těžko budeš nutit zřizovatele serveru, aby někde uváděli, že je to seznamka, notabene, když vím, že Lyryk měl od počátku zájem o něco jiného, než to, co z toho vzniklo. On to vážně myslel poctivě a dobře. Že se to vymklo v tak ohromném množství lidí z rukou, není ale divu. Balzac napsal román Ztracené iluze a o tom to je. ps. A TY SE VÁŽNĚ NECHCEŠ SEZNAMOVAT?:-))))))))))))))))))))))))))))))))

Mabi
10. 01. 2005
Dát tip
Elyn-nebýt nocí se SNÍLKEM nad monitorem, asi bych netušila, kde se nachází původ Tvého naočkování, ale takto vím přesně, odkud vítr vane. Nicméně PRINCOVÉ nemocné princezny neopouštějí a můžou Ti namluvit cokoliv.

Rena
10. 01. 2005
Dát tip
Elyn- Pardon, ale soudit podle rok starých věcí je trochu mimo, navíc jsem mezitím úspěšně absolvovala literární soutěže, takže mi nějaká kritika rok starých povídek může být u... co se týče třeba Života, tak to je teď styl jakým píšu. Nezabředávám do jiných stylů, ale snažím se utvořit svůj vlastní, který se pochopitelně ještě nějak vyvine. Nečekám, že to pochopíš. Nečekám ani, že si můj nesouhlas s Písmákem vyložíš jinak než jako pokus o reklamu. Kvůli vám Tady psát nepřestanu, protože mám absťák, když to nedělám. A proč myslíš, že už sem nemám chuť psát ani recenze? Je to snad abych se zviditelnila? A proč bych na sebe upozorňovala, když už nemám chuť tu publikovat? Kvůli věcem, o nichž sama vím, že nejsou vyzrálé? Ale jdi. Mabi- Děkuju za informaci, budu teď o něco šťastnější:o) Ostatním: Sbohem, mě tu uvidíte už maximálně jako pozorovatele, který bude sledovat vaše pochvaly u děl, která vymyslel kdosi slavný dávno před vámi. A propós: Když sem jeden kluk napsal báseň, kterou její skutečný autor vydal ve své sbírce, dílo nedostalo ani pět tipů - čím to je? Že by někdo nerozpoznal kvalitu? Já nevím, ale ten básník si vydělá na živobytí celkem slušně. Tak si to přeberte jak chcete:o))

Elyn
10. 01. 2005
Dát tip
Rena: pochopila jsi mě asi špatně - tys jako první tu začala mluvit o kritikách na Písmáku, takže jedině k nim se vztahuje moje poznámka. Je celkem fuk, že jsou rok dva staré, protože ani ty nemůžeš mluvit o jiných, když jsi tu novější díla neměla. Jinak platí vše to, co jsem ti psala. Jsem samozřejmě ráda, že píšeš dál, protože próza ti jde, a je mi celkem jedno, jestli je to tady nebo jinde, hlavně, že píšeš... BTW k tvé poznámce - úspěšnost je věc relativní... a možná bys už mohla vědět, že příčin, proč ono tebou zmiňované dílko dostalo "jen" pět tipů, může být víc.. zohledňovat jen jednu z nich je bohužel chyba, která se velmi často opakuje... Měj se hezky.

Elyn
09. 01. 2005
Dát tip
Alt ..:) tak to se povedlo.. navíc, Rýpale - nic ve zlém, ale než se budeš radovat, že ti někdo přitakává, tak bych se na tvém místě podívala, kdo a proč... ono to totiž není tak horké, jak tu třeba Rena uvádí, pročetla jsem si ji .. ale chápu, každé zviditelnění je dobré...

Rena
08. 01. 2005
Dát tip
Ať je to tak či jinak, už dlouho jsem sem nic nenapsala... Důvod: Písmák mi zničil sebevědomí, co se psaní týče... nedostala jsem dobře míněné rady(což bych od zkušenějších autorů čekala) a co víc, dívala jsem se smutně, jak ostatní nenadaní pisálci dostávají tipy za díla, která nejsou umělecky hodnotná, ale jen klišovitá, plná okaté snahy nějak zaujmout. Samozřejmě, že to povrchní společnost akceptuje, jistě, že to pseudointelektuály nadchne a napíšou oslavnou ódu na opravdu nechutně kýčovité výtvory, někoho, kdo svou tvorbu necítí, ale jen píše. Zjistila jsem, že mimo Písmáka mne mnoho neznámých lidí, kteří četli věci ode mne začali podporovat v psaní a tvorbě vůbec. Zjistila jsem, že nemá cenu, dělat si hlavu z kritik na tomto serveru, protože jsou buď plné rýpavých(ale mnohdy nespravedlivě rýpavých) slov nebo závisti. Teď nemluvím o poezii, kterou jsem tu napsala(sama vím, že pro poezii nemám vlohy). Dělalo mi spíš starosti, že mé nejprvoplánovanější věci byly pochváleny, zatímco skutečná hodnota zatracována. Klidně mě smažte... Nikdo si toho nevšimne.... už dál nechci být členem Písmáka, nechci se podílet na psychickém decimování začínajících talentů a vyzdvihování neumětelů, kteří si o sobě myslí, jak jsou úžasní. Neodmítám vyvíjet svůj slohový styl, jen to nebudu dělat tady - nechci se nechat dál srážet od lidí, jejichž skutečné hodnoty jsou převrácené a k smíchu. P.S.: Rýpalovi tip - za to, že ve mě konečně probudil tuhle nutně bojovnou náladu;o)

Rýpal
08. 01. 2005
Dát tip
Konečně výsledek! Moje kritika a boj proti nynějšímu Písmákovi svádím za takové začínající autory, jako jsi ty. Ve skrytu duše jsem věřil, že si mně těch pár zbývajících přečte a naberou sílu pokračovat, třeba i jinde. Nevěš hlavu a sleduj net. Nový server už se chystá a bude profesionálně amatérský.

klipeto
08. 01. 2005
Dát tip
Řešíte hovadiny... internet je jedna velká seznamka a vždycky bude, tak si dál pište doma do šuplíků a zpívejte si o koledy. Máte bojovný nálady a neštěkne po nich ani pes. To je jako když si ho masochista strká do vosího hnízda, které je dávno opuštěné. Jdu si číst Voloďu a onanovat. Krásný sobotní večer s tou pravou poezií přeji.

71_Art_72
08. 01. 2005
Dát tip
no nevím jestli to kvůli tobě rýpale přejmenují na seznamku, spíš bych řekl že ne, ale třeba v jinym paralelním světě to tak je a písmák je seznamka a seznamka písmák. no a k čemu by byla poezie a próza kdyby se u ní lidi neseznámili, to si jako každý má psát jenom pro sebe nebo co?

klipeto
08. 01. 2005
Dát tip
ups... zpívejte si koledy, mělo být

papouch
08. 01. 2005
Dát tip
rejpale meleš nesmysly a už od tebe NECHCI AVIZA

Miroslawek
08. 01. 2005
Dát tip
ne to bylo na Šmudlu, vyřiď mu to, až budete na WC

Elyn
08. 01. 2005
Dát tip
Rena... každý si svoje cesty k prosazení se hledá sám... Není chyba serveru, že se někdy prostě tenhle způsob zviditelnění se nevydaří - pokud je server stavěný tak, jak je stavěný. Pokud vím, nikdo tu nesliboval kritiky od kritiků - tedy něco, co by později nebylo dodrženo. Tady jde o prostor, možnost publikovat... a ten se tu dostane každému. Zbytek je tak trochu i na štěstí. Pokud se ti povedlo nechat se směrovat lidmi, kteří mohou stát vedle tebe naživo, je to tvoje výhra. Písmák je prostě jen život a jedna šance v něm v malém... nic víc. PS: Není rozhodující počet, ale kvalita - tedy, není rozhodující počet tipů, ale kolikrát právě to, kdo je udělil... Je tu víc autorů, kteří jsou méně tipovaní, přestože píší kvalitně... Rýpale... nelíbí se mi, jak stále jen vykřikuješ, ale na konkrétní návrhy nereaguješ - to není dvakrát fér ani důvěryhodné jednání. Pouzí křiklouni světem nikdy o moc velký kus nepohnou... Já osobně mám opačný problém, zkouším psát opakovaně pod jiným nickem a snažím se, abych nebyla vidět - kritiky píšu jen v nezbytném množství a ne u známých autorů, ale... čtenáři z řad těch, kteří ode mě žádnou kritiku nemají, si mě najdou i tak a není jich málo... Pověz, milý Rýpale, čím to? Jak tohle vysvětlíš?

Rýpal
08. 01. 2005
Dát tip
Je to tak jak říkáš a opět potvrzuješ mou kritiku: "...ostatní budou k němu chodit na jídlo, ale nikdo mu nezaplatí."

Elyn
08. 01. 2005
Dát tip
ne, nepotvrzuju... jsi zase vedle, vůbec nerozlišuješ.. na jednu stranu proti něčemu brojíš, na druhou stranu ti to chybí? ... jdi radši fakt dělat něco pořádnýho..

Mabi
07. 01. 2005
Dát tip
Tak s tou seznamkou si mě dostal!!!!!!!!!!!!!!!Jsem ráda, že to další pochopil:-) Mívala jsem stejné pocity, nepublikuju a mám klid.Tenhle komunitní systém je sice fajn,ale jen pro ty,kdož jsou členy komunity. Kdo nespal s Písmákem, spí proti nám!!!!!!! Martina

Mabi
07. 01. 2005
Dát tip
Ale zas je lepší seznamovat se tady,než být sám,sexuálně napjatý a přepadávat kvůli tomu stařenky v parku. A je fakt, že i děvčata se potřebují vdát...

Noe1
07. 01. 2005
Dát tip
Mabi: Jsem ještě nespal s Písmákem ... i když sakriš, ... no jo ... no

Mabi
07. 01. 2005
Dát tip
Tak to zkus, prý je to zdravotně prospěšný,aspoň nezatuhnou pohlavní žlázy,ale pozor na choroby.

klipeto
07. 01. 2005
Dát tip
A co teprv kdo nespal s Lyrykem... (...nefunguje mu hromadný avízo) ;-)))

Noe1
07. 01. 2005
Dát tip
Já ti fakt neví. A nemohl bych raděj s písmačkou????

Pýsmák_2
07. 01. 2005
Dát tip
a co teprve vyspat se s Pýsmákem_2

Kakuloj
07. 01. 2005
Dát tip
Jaký komunisty? Rýpale napiš zase něco, nenech se odradit, že máš málo tipů právě testuji tvou teorii o získávání tipů, víc nechci prozradit, pak napíšu jak to dopadlo

Kakuloj
07. 01. 2005
Dát tip
avi

71_Art_72
07. 01. 2005
Dát tip
dík kakulojovi za avízo tipy nejsou důležitý, já dám tip vždycky když si přečtu něco co mě trochu pobaví nebo zaujme, nebo jsou tam použitý paralelní verše a taky kamarádům, aby měli radost

Miroslawek
07. 01. 2005
Dát tip
já tě budu bránit, až zas budeš mít záchvat

Rýpal
07. 01. 2005
Dát tip
Mabi: Seznamka je fajn, když se jmenuje seznamka a ne literární server. To je podvod. Člověk se těší, že našek možnost publikovat svá díla a pak ho někdo nutí seznamovat se. Když nemá zájem, "kritici" (honící psi) hop rozcupují na kusy. Navíc to ani není kritika v pravém smyslu slova, ale jen urážky a nadávky, případně nicneříkající fráze. Miroslawek: To bylo na mě?

papouch
06. 01. 2005
Dát tip
keci (ano, s měkkým i, protože je to takovej blábol, že si ani to tvrdý y nezaslouží... :-)

keci v klecy........;-)

Nechte ho vyhnít, tyhle polemiky ho akorát přiživují....

Kakuloj
05. 01. 2005
Dát tip
hehe, ty seš jako Dároš, jestli víš kerej to je a dostaneš tip

Kakuloj
05. 01. 2005
Dát tip
a avi

Jeheheman
05. 01. 2005
Dát tip
:-)))))

Pýsmák_2
05. 01. 2005
Dát tip
Jestli chceš a nejses s písmákem spokojen můžes přejít na Pýsmák_2!!!!

Prokletí
05. 01. 2005
Dát tip
Já mít Tvoje problémy, brouku Pytlíku ;o)))) Užij si je ;o) m.

majina
05. 01. 2005
Dát tip
ty Permoníku, tys ještě nepochopil, že tvoje recenze na Rýpalova díla jsou přilíváním oleje do jeho táboráku? čim víc ho budeš plísnit a urážet, tim víc tě rozčílí v další "úvaze". Mě osobně to nepobuřuje, jen bych se za ta PSEUDOumělecká díla tak zoufale neschovávala, on totiž kritizovat umí opravdu každej, tož,Rýpale, pošli nám jiný žánr, než úvahu, to už jsme četli a je to tak nějak pořád dokola

Kakuloj
05. 01. 2005
Dát tip
majina: jo, to je přesně Dároš :) Pýsmák2: jen rádoby opo-zruční plagiátoři dal bych ti tip, ale už nemůžu, dám ti hvězdičku *

majina
05. 01. 2005
Dát tip
ty,rýpale,zato tě čte nejvíc lidí!

absurd
05. 01. 2005
Dát tip
ja mám rejpaly rád ale: 1)zdá se mi,že přeceňuješ svou úlohu jediného správného na písmáku 2)asi jsem Tě nepochopil ale připomínaš mi donkichota 3)jako úvaha to stojí za hovno(nudně omíláš 1 otázku) a pro případné výlevy vzteku dop.dílo ABSURD JE IDIOT

klipeto
05. 01. 2005
Dát tip
ja bych nemocne nechal chcipnout a ostatni bych nakazil a to jenom proto, ze jsem se ted prastil do nohy, uz dnes potreti. to je asi tak vsechno, co ti k tomu muzu rict

doute
05. 01. 2005
Dát tip
není třeba se omlouvat....))))

„Požíváme parfémy“? To lze? Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

Chudá(če)k Písmá(če)k, měl by tedy raději být utracen ze soucitu? U mého veterináře stojí potkaní eutanazie 220 Kč, ale je specializovaný na drobné zvířectvo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru