Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víla na zdi namalovaná mou krví.

01. 11. 2000
0
0
3476
Autor
Eternal

Pochodeň plane v ruce, kupředu běžec pádí, životem za oheň platí, šlápota v ratolišti krve, a potom se výjev znovu ztratí. Už nejsem tam jak prve. Skřítkové ohňů řežou vzduch za mnou čarují dým, temný rým. Vyrvala slza z ruky pochodeň přesto se brodím dál. Za mnou krvavá je pochodeň. Tvrdý pohled smrti, mě mučí. ach moje oči. Slyším dusot koní: cáp, cáp rozstříklo se bahno stáhlo mě to až na dno. Ale pochodeň v ruce stále třímám. A nebo na bílé posteli si klidně dřímám? Rána, z ničeho nic bílá vrána, ukradla mě moje sny. Příšera se ze dna drásá z bahna rudého. šlápoty křik voda v tůňce do stran stříkla do úst, nosu, uší vlítla víla na zdi namalovaná mou krví.
Merle
06. 11. 2000
Dát tip
Kateří: roskošný pohled :-))))

PetrViP
06. 11. 2000
Dát tip
E: :-)

PetrViP
05. 11. 2000
Dát tip
tak Boudník psal básně vlastní krví a ty jí budeš malovat víly...:-)

Eternal
05. 11. 2000
Dát tip
Budu a nebo už maluji??? Říká se: Nemaluj čerta na zeď.

Eternal
04. 11. 2000
Dát tip
Cervenej se jablicko nase.. chichichi :o)))

Merle
03. 11. 2000
Dát tip
Eter: ty se cvičíš v lucidním snění? Jinak to není nemoc to je ne-moc (tzn. není v mé moci).

Katerina
03. 11. 2000
Dát tip
Eternale: no prave!!! jsi muj stary znamy na Pismaku :-)) Merle: v me moci asi taky ne a to jsem se snazila...

Eternal
03. 11. 2000
Dát tip
Merle, já se cvičím v trošku něčem odlišném :o)) to je na dlouho to probrat :o) Ach tak, není ve Tvé moci, a v které moci to teda je? :o)) Kateřino, mno nemusíš mě házet do starého šrotu :o) Nebo použiji stejnou větičku :o))))) Ve snaze to není :o) určitě bys to zvládla, jen neví jak na to :o))

Katerina
03. 11. 2000
Dát tip
Eternale, nedelej ze nevis, ze jsem to tak nemyslela :-))) Klidne mi to vrat, ja to snesu ;-)))

Merle
03. 11. 2000
Dát tip
Eternal: Katerina je náhodou hezká mladá holka... já ji viděl. Jinak nevím v čí je to moci. Vín, jen že v mojí ne.

Eternal
03. 11. 2000
Dát tip
Kateřina má hezkou duši, tu jsem také viděl :o)

Katerina
03. 11. 2000
Dát tip
Teda kluci, ja se normalne cervenam!!!! :-))))

Eternal
02. 11. 2000
Dát tip
Laďo, alespoň vidíš co děláš s lidma, ovšem Kateřina opět nejlbíž. Katko, Katko, jak to jen děláš. Ufo přesně tak.

Katerina
02. 11. 2000
Dát tip
Eternale, ze by nas vazalo nejake karmicke pouto?? Treba se zname a treba taky ne :-)))

Merle
02. 11. 2000
Dát tip
tak za tímhle taky vidím (cosi) a líbí se mi to ještě víc, než ta předchozí...

Eternal
02. 11. 2000
Dát tip
Kateřino, třeba, kdo ví. Však už jsme spolu na toto téma kdysi mluvili, lucidní snění, snová realita, pamatuješ? :o) Merle, už jsem si myslel že jsi nemocný, že bys nic neviděl.

Falka
01. 11. 2000
Dát tip
nemá tam být "za mnou krvavá je povodeň"? ruší mě tam nekvalitní rýmy třímám-dřímám, bahno-na dno... chyba: ukradla mě moje sny - buď mi nebo mně (ale mi je lepší) Ale působí to, je z toho černo a smutno a moc krvavo... děsíš

Miroslawek
01. 11. 2000
Dát tip
Jemináku ...

Eternal
01. 11. 2000
Dát tip
Falko, pochodeň je správně. a za chybu se omlouvám, nedosahuji vysokých gramatických kvalit.

Laďa
01. 11. 2000
Dát tip
Eternale, Eternale, to jsem ti tenkrát pochválila tu tvojí masakrální básničku a ty ses v tom nějak vzhlédnul. :-)

White
01. 11. 2000
Dát tip
Připadá mi to dost nedotažené. To, co js¨i chtěl říct zůstalo viset kdesi ve vzduchu. Zdá se mi, že se trochu stylizuješ do ¨tajemna a ¨morbidna, ale není to tvůj vnitřní obraz. Snaž se být svůj. Kašli na veřejnost a nesnaž se šokovat.

White
01. 11. 2000
Dát tip
Připadá mi to dost nedotažené. To, co js¨i chtěl říct zůstalo viset kdesi ve vzduchu. Zdá se mi, že se trochu stylizuješ do ¨tajemna a ¨morbidna, ale není to tvůj vnitřní obraz. Snaž se být svůj. Kašli na veřejnost a nesnaž se šokovat.

Katerina
01. 11. 2000
Dát tip
Priserna podzimni krvava deprese!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru