Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje bílé kosti na mém hrobě v mraveništi.

01. 11. 2000
6
0
3073
Autor
Eternal

S vášní objímám hrob. Na desce moje jméno, písmo jak části tepen, potom padám do mdlob. Vidím obraz zrádce, stále utíká v dáli, třímá v ruce šíp, ohnivý, vystřelen, zbloudilý, hoří, srdci mému se dvoří. Citelný zásah, řev stuhnuvší v mém hrdle, roztrhl i modrou oblohu, blesk, hrom, řev ustal. Šípem zasažen, bleskem obnažen, do měkké hlíny se bořím, nosem do mraveniště se nořím, tisíce noh po mých kostech běží, vidím každého z nich, jak se smějí, hodují, morek z kostí dolují. Moje bílé kosti na mém hrobě v mraveništi.
Heulwen
22. 09. 2004
Dát tip
hodují- morek z kostí dolují :) Tak to se mi líbí! Tipuji a klubuji!

hmmmm ete, tak copak ?? že by bylo tenkrát špatný počasí ?? jo, zcela určitě a tys vstal levou nohou a ještě k tomu sám... typuju, že byla zima /ne jaro natož léto, ptáci ještě v jižních letoviscích.../ *

Eternal
27. 05. 2001
Dát tip
Konstantinidisová - Pozor na hladové mravence!

Ostrovidka
30. 01. 2001
Dát tip
jau, hryzl mě bravenec :o))))

Eternal
30. 01. 2001
Dát tip
Ostrovidko, nediv se, mravenečkům vyhládlo :o)) Dlouho nepřišel nikdo k mému hrobu :o)

Bambulka
06. 11. 2000
Dát tip
tak tohle je na jednoznačný TIP! moc dobrej konec po vykreslení podoby hrobu... fakt líbí!

Eternal
02. 11. 2000
Dát tip
Já děkuji vám.

Merle
02. 11. 2000
Dát tip
tak tohle mi přijde dobrý... něčím mě to zaujalo... rozhodně zatím taky konečně něco vidím :-))

Adelan
01. 11. 2000
Dát tip
Není to zrovna plné optimismu, nevadí, dnes si se dokonale trefil do mé nálady. Dík

Katerina
01. 11. 2000
Dát tip
Paradne se to hodi k dnesnimu pocasi!! * Libi se mi ten nazev vzdycky az na konci, dobre to zakoncuje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru