Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na sedmičce seru rád

02. 11. 2000
2
0
2824
Autor
Ragnarok

Není vždy lehkě se vymněšit

Na Sedmičce seru rád, Sedmička je můj kamarád. Seru tam denně, seru tam pořád, můj týdení cyklus má určitý řád. Dveře mi sebrali, pěkně mě nasrali. Bez dveří se špatně sere, všichni ti koukaj do prdele. Doufám, že daj ty dveře zpátky, abych nemusel mít sraní krátý.
Rook
24. 08. 2003
Dát tip
Vážně myšlený díla stojej dost často za prd, protože je lidi neumí psát. Mě se to líbí, zasmál jsem se...

Dejf
12. 06. 2003
Dát tip
Docela dobré, jenom by to chtělo ty sprostý slova vyvážit větším množstvím humoru, a opravit těch pár chyb ...

Evička
11. 06. 2003
Dát tip
Téma je bohulibé a sdělení názoru velice upřímné! A není vždy snadné se vy..., moc dobře to znám! Souhlas! :-)

ostrich: pokecali. ted nedavno o tom byl clanek, myslim, že v dejinach a soucasnosti... latrina romanorum se to jmenovalo... nu, pokecali...

Fladdermus
24. 12. 2002
Dát tip
Nějak mi to boří mé představy o stylu Písmáka a lidech, kteří jej společně tvoří... Toto by opravdu mělo zůstat jen na těch záchodových dveřích. Proč na Sedmičce? No nevím, zeptám se svého punkově laděného bratra, až bude někdy střízliv.

Smrtivran
14. 10. 2002
Dát tip
Technika veškerá žádná, ale účinek atomový :)

Petulka
04. 11. 2000
Dát tip
: ) Ragnarok-nevim co proti tomu všichni mají,mně se to náhodou hrozně líbilo a zase jsem se po delší době zasmála. Asi tady nikdo jiný nemá smysl pro humor jak tak čtu ty reakce.

Ostrich
03. 11. 2000
Dát tip
No, ono je asi to sprosté slovo jednodušší k napsání, že. Pro příště: správně se vyměšuje a ne vymněšuje. Připadá mi to jako říkadlo z vojny, tam by i ty očíslované záchody a odnešené dveře seděly do atmosféry. Jen by to mělo být spíš vyškrabáno hřebíkem na těch dveřích, jak to tak na záchodech bývá, než tady. Ale tam by to musel nakonec někdo zamalovat, nám to tady neuškodí. Jestlipak se autor ke kritice přihlásí? A copak od něj přijde příště?? Mimochodem: myslím, že bez dveří to bývalo i ve starověkých městech, měli tam třeba deset děr vedle sebe vydlabaných do plochého kamene, pod kterým tekla voda, a zástěny se tam určitě nevešly. Jiný kraj, jiný mrav. Možná si přitom docela pěkně poklábosili, asi tak jako teď u holiče. I když teď se míň klábosí, jen na malých městech a vesnicích, kde se lidi znají aspoň od vidění - jako v tom starověku.

Miroslawek
03. 11. 2000
Dát tip
Ragnarok: jen lehce zábavné ... chtělo to trochu víc tvůrčí tenze ... takhle spíš nic moc Kateřina: to myslíš vážně? ... kazí dojem z písmáku ... hmmm ... ohromující soudy ... mně spíš kazí dojem tvá kritika

Somalec
03. 11. 2000
Dát tip
regnarok: ty vole, tos mohl tušit že tě tady s tím na písmáku rozcupujou na cucky katerina: proc by mely tyhle veci degenerovat jednak lidi na pismaku, kazdy je sveho mysleni panem a taky proc by to melo degenerovat "vazne myslene prispevky", ony totiz vazne myslene prispevky nechavaji ty nevazne myslene daleko za sebou a je na ctenari co si z toho odnese

Katerina
03. 11. 2000
Dát tip
Albireo: ;-))) Miroslawek: jo, ta zluta barva je nehezka, zkousela jsem co to udela kdyz zatrhnu 'vazna kritika', fakt to nedela dobry dojem :-))) Vazne, mne osobne tohle dilo dojem z pismaku kazi, jestli to ostatnim nevadi, tak je to ok, uz do toho nebudu mluvit :-)) Somalec: o lidech na Pismaku nepadlo ani slovo, aspon jsem to teda tak nemyslela, myslela jsem celkovou uroven dilek BTW: omlouvam se za to degenerovat, melo tam byt devalvovat nebo degradovat, proste snizovat hodnotu ;-)))

mis
02. 11. 2000
Dát tip
Rytmicky bezcitné ke čtenáři,zcela kulhá. Působí, jako kdyby cílem básně bylo, dostat tam bez nápaditosti co nejvíce sprostých slov.:-(

Adelan
02. 11. 2000
Dát tip
V Číně je to normální... Dveře? Zbytečnej přepych.

Katerina
02. 11. 2000
Dát tip
Vazne? Ja myslela, ze si natahujou plynovy masky a zdesene prchaj... Jinak fakt skoda, takovehle veci kazi dojem z Pismaku a degeneruji ostatni, vazne myslene prispevky :-(((

Albireo
02. 11. 2000
Dát tip
Souhlas s Katerinou. Tohle je verbální sprejer.

Stínovlas
02. 11. 2000
Dát tip
To výrazivo mi teda drásá uši! No když už je tam použito vulgárních slov, tak jsem alespoň čekala vysvětlení proč zrovna na sedmičce. A nic.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru