Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to váš svet

09. 01. 2005
0
0
3418
Autor
pepopepo

Chcem pre seba iný svet

Čudujem sa vám

Božie tvory

ako môžete byť plný

zloby.

Máte byť plné lásky

k Bohu i k druhým,

tak káže každý

kazateľ, filozof.

Pekná myšlienka,

ale kde ostala

naša mienka?

V prázdnom srdci nieje

Miesto pre lásku, keď

Všetko milované je len sen,

keď lásku odplácajú päste.

Miluj blížnych , zvrhlých, svojich,

aj keď ta trápia.

Kážete nám milovať,

pritom chcete, nás nechať

vo vašom mene zabíjať.

Kašlem na vaše bludy,

je to váš svet a pre mňa

v ňom miesta niet.      

 

Pp


pepopepo
16. 01. 2005
Dát tip
ved o tie poznamky ide, musis ich vediet ked uz tak nech ide o vsetkych

...nemusis ked nechces....staci byt sikovny... ...a ked sa uz ucis staci si uvedomit ze su to kydy... ..kazde zovseobecnenie je na pixlu...

pepopepo
16. 01. 2005
Dát tip
ved sa len tvarim, sem tam daco strelim chytre a je to. Ale zovseobecnovanie moze byt aj celkom fajn do istej miery

zdjr1976
15. 01. 2005
Dát tip
zajímavé...ale pro každého je na světě místo ne? :o)

....to mi chces povedat...ze na gymnaziu vas nutia citat filozofov...kecy... ...mne uplne stacilo ked som sa naucil poznamky pani chrenovej...a bodka... ...o svet nejde ide o ludi...istych...

....som ateista a mizantrop... ...sa ta chcem spytat...toto fakt citis???...

pepopepo
11. 01. 2005
Dát tip
Citim ze Boh a spol mi nedokaze nic dat co by som potreboval, ostatny ludia tiez nie, v seba neverim tak co mi ostava? co je mizantrop?

...mizantrop je opak filantropa... ...pocuj a necitaj filozofov co sukaju kone...to je na nic...

pepopepo
11. 01. 2005
Dát tip
pockaj to sukaju je tu v zmysle polskeho hladaju, alebo ako ich nejako pretahuju(ludovo povedane jebu)? A moc filozofov necitam, len tych co musim do school, ale ti mi vobec nerazu. Proste a na rovinu nic mi v tomto svete nesedi ako myslim ta viera etc.

...ludovo povedane... ....tak preco sa odvolavas na nietzscheho a podobu chamrad... ...co ty vlastne studujes???... ...na rovinu nemam rad zovseobecnenia... ...a na svet sa mozes vykaslat...uplne jednoducho... ..

pepopepo
11. 01. 2005
Dát tip
na nietzschovi sa mi jedine pacilo, tak ako som to pochopil, ze boh je viera ludi v nico nadpriodzene, boh=viera nic ine, ziadna bytost... sak na ten svet uz davno serem, nestoji zato si z neho nieco robyt. hej co studujem? no mal by som lebo budem koncit gymko ale akosi nevychadza.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru