Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve stromech je síla

09. 01. 2005
8
0
5571

Někdy spadnu a nemůžu se zvednout ...

On ví že:

Po ránu zvracíš

a nechceš ven z postele,

autobus ztrácíš - není ti vesele.

Celý den nestíháš a chce se ti spát,

po stý si říkáš, nesmíš to vzdát!

Chceš lásku a máš z ní strach,

bojíš se začátku, že přijde krach.

Honíš čas a máš ho spoustu,

za sebe, na sobě provádíš pomstu.

Nenávidíš a máš ráda,

ukazuješ světu záda.

si sama

v davu?

A jakou

máš cenu?

Sama se zachráníš,

nemáš jinou možnost …


gr_4you
22. 10. 2005
Dát tip
seš čéče úplnej Miloš Zeman s těma stromama, (no taky to tajně dělám - něgdy) hele jináč to jak chceš jako tu lásku a zároveň se jí bojíš, to mě na ženskejch hrozně rozčiluje, asi začnu hledat chlapa

spravne! zensky sou strasny lidi!!! Nevyspytatelny!!! Zmateny!!! Nevi co chcou - vsecko a nic... Ja bych ze sebou nebyla ani kdyby me nutili!!!! Ja se vam chlapum vubec divim ze si ty zensky hledate? Proc? ... Ale vopravdu - jinak dekuju - vybiras si samy archivni kousky... =o) a vracis mi vzpominky na mladin =o))))...

gr_4you
22. 10. 2005
Dát tip
sorry, já jen tak narazil, když tak mi pošli avi od něčeho lepšejšího. jináč proč sme z ženskejma? jde čistě o zachování druhu, jinak bych se na to už dávno vykašlal :-))

To je dost smutny... Mě se nechce zachovavat druh - sme totiz druch na nezachovavani... aspon podle me... Moc kecam... Esi Te muzu poprosit precetl by sis moje "krivi pravitka" ? On me je totiz nikdo necte a nehodnoti - jelikoz nevim proc ale i kdyz sem to dala do hl. seznamu -tak to v nem nebylo - takze o nem nikdo nevi - ale je to teda ... no takovy holcii pravitko ... Esi se Ti nechce tak nenutim- ani nemuzu - ani nechcu! Jen kdybys nahodou - nevedel co by - tak abys vedel ke to najit =o) Dekuju....

gr_4you
22. 10. 2005
Dát tip
jo

děkuju:o)!!!

Alive
26. 05. 2005
Dát tip
opět mě jedna věta úplně dostala: "za sebe, na sobě provádíš pomstu..." jinak mi ta básnička moc neříká (možná kdybych jí četlaa víckrát....) ale za tu větu a taky ten krásnej strom Tip :)

Silvita
01. 03. 2005
Dát tip
upřímně?? vázaný verši mám ráda asi tak, jako kočka hlazení proti srsti:) ... ale u tebe to má smysl, není to žádná kýčovitost, což sečteno a podtrženo je moje velká poklona,:)

Jeminacky! Moc s me potesila !!! Dekuju Ti!:)

Ten strom je úžasnej i ta básnička...t*

Lancelott
12. 01. 2005
Dát tip
Smutný příběh:o( Hezký obrázek:o)

diky:)!

romale
10. 01. 2005
Dát tip
Dub, buk nebo snad javor??? Stromeček v poho, obsah dobrý, občas ňáký rýmeček vedle... ale nemůžu jinak, než... *

jeeeeeeeee:) dekuji! To je jedno - hlavne kdyz nikam nespecha:) ...

Noe1
10. 01. 2005
Dát tip
za grafiku *t jak víš že ví? ... ale souhlas ... ve stromech je síla

Az budes mit problem. Di obejmot strom- nebo ne! Staci kdyz si vedle neho sednes na zem (radsi si vem neco pod zadek-este je venku zima:) at Ti nekucka prcka-rikala BABICKA:) ) A zamichej myslenky. Sed tam takhle a michej:)........ Vsechno co se v Tobe bouri mu zdelis. Takze uz to vsechno vi:)!!!!!!!! ty posledni slova :....Sama se zachranis -nemas jinou moznost..... To ma mit smysl - ze strom odpovedel Tebou:)... Vari se mi mozek- asi to neumim vysvetlit:(... Kazdopadne mooooc dekuji za Tvuj TIP!!!!! I navstevu stromu vseznalka:)!!!!

Jeheheman
10. 01. 2005
Dát tip
ten dub je super:)))* možná by jsi měla dělat spíš výtvarno

gioco
09. 01. 2005
Dát tip
Tak ten strom vyšel pěkně. :-)

:) diky- snažila sem se:)

zaki
09. 01. 2005
Dát tip
fakt pekny strom

Lunka
09. 01. 2005
Dát tip
...po výtvarné stránce....úplná nádhera...*T....máš cit pro barevné ladění......

klipeto
09. 01. 2005
Dát tip
po pravdě se mi líbí ten strom. kdyby to nebylo v tom stromě, tak mne to nijak neosloví. ale ten strom je fakt skvělej. i když nevidim souvislost obsahu s tím stromem. ale ten strom je perfektní. t*

dekuji vsem za vse! klipeto: Kdyz mam nejaky problem chodim do lesa. Vyberu si strom. Obejmu ho. A on ze me vsechno spatny vysaje. Vsechno o me vi. Vzdycky me pochopi. V necem mi poradi. U neceho necha otaznik. Nevadi. Ma na me cas. Tak tam stojim jak dlouho je zrovna potreba... a stejne nakonec zjistím ze sem vlastne pomohla sama sobe... Tak nejak tak sem to myslela.. Je to takova moje uchylka:) Kazdy mame neco:)...

klipeto
09. 01. 2005
Dát tip
tak teď už to chápu ;)

slonovina2
09. 01. 2005
Dát tip
On ví že: Po ránu zvracíš mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru