Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neviditelná

10. 01. 2005
3
0
4641

Nahá na kolejích, svázaná klečí,

v prázdnu brodí se po kolena,

hrobové ticho strachy křičí,

jak rozbité střepy ,,Tys Vyvolená!”

 

Z odrazu kaluže nepoznáš hloubku,

a tvář chodí sama schoulená

i ona má spoustu vroubků,

ale nikdo ji nesoudí “Je Vyvolená!”

 

Má strach, který si nemůže dovolit,

na ni srdce se bez obav spolehnou,

na útěku emoce, musí zastřelit….

Občas zoufalá: ”Proč je Vyvolenou?”

 

I když ji znáte – nikdo ji nevidí,

 přece v davu cítí se opuštěná,

všichni okolo tajně závidí,

že Tvá duše je ta Vyvolená…


ne =o) ? Snazim se v sobe zabit jakykoli rod ! Ale abych pravdu rekla radsi bych byla chlapem... Nejlepe blbym a silnym chlapem.... Mela bych tak jednoduchej zivot... ach jo...

gr_4you
23. 10. 2005
Dát tip
no muj domácí je blbej a silnej, ale věší se na lustru a jeho sok mu zasekl do hlavy rejč, takže bacha, voni to taky nemaj lehký. A když se nevyrovnáš se svým pohlavím, tak si ho nikdy neužiješ. Mimochodem se podívej kolik stojí pokoj v Praze pro chlapa (od 4000Kč) a pro holku (od 2000) :))

no jo ale dyž ja nechcu do praaahy =( .... =o)...

gr_4you
22. 10. 2005
Dát tip
jo trochu to drkocá

tadle je dost hrozna... Proc si vybiras basnicky co vubec nemam na seznamu =o) ? Ne ze byh tam mela nejakou genialni vec ale stejne mysim ze sem tam nechala spis veci lepsi nez je treba tohle.... ale dekuju za navstevu =o) vracis mi mladi =o)

gr_4you
22. 10. 2005
Dát tip
ťukl jsem na něco zcela náhodně, sorry

jezis to ne to sem nechtel aby ses mi jeste omlouval ze ctes moje dilka pana boha to neeee!!! Ja su samozrejme poctena Tvou navstevou - jen me trochu mrzi ze tyhle co schovavam ctes s aTy co si myslim ze v nich prece jen neco je sou na prd vystaveny.... ale samozrejme sem Stasten ze si me vubec ctes! Ze me vubec nekd cte protoze me vetsinou nikdo necte =o) Nezlob se !!! ..... Sem pitomec....

gr_4you
22. 10. 2005
Dát tip
nechtěl, šťasten, poctěna - hele máš jasno ve svým pohlaví? :-))

klipeto
12. 01. 2005
Dát tip
já Ti řeknu, že kdyby se tam změnilo jedno písmenko (malé v), tak by to dostalo jinej rozměr :)))

:) Lepsi? dekuji!!!!!

klipeto
12. 01. 2005
Dát tip
já jsem myslel v na h, ale to já jsem jenom takovej na h :))

jeminacky :)! no.... sem debil- to se obcas stane:())))))))))))))))))):)))) i tem nejlepsim ale co uz to tak necham:))))))))))))) faaaaajn - h menit nebudu:) opravdu by to dostalo jiny rozmer:)....

romale
11. 01. 2005
Dát tip
Princess, je úžasná... trne mi v zádech, když ji teď čtu. Nevidelná - kouzelná. Je to skvělé, princezničko! Jsem rád, že tu píšeš... *

:) .... :) ......:).... :)....:).......:)..... Neboj nevleze mi to do hlavy:)!!! Dekuji Ti !

mno hele ty verse vobcas to je trochu jak kdyz jedes na kole po schodech..... ten obsah neni tak spatnej i kdyz mno...co takhle neversovane co?

na kole je dycky dobre:)....:) Nemam na to asi bunky- nejak to ze me nevypadne a kdyz jo tak me to neuspokojuje:).... ale dekuji za typ - zkusim na tom zapracovat:)....

ok....

jo:) :)Decka, decka - vubec nevim na cem su:( Vsichni ctete , nikdo me nic nerekne:(.... Skoda slov co:)?........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru