Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přání k svátku

01. 07. 1999
0
0
2814
Autor
frantik

Přání k svátku Ať je Tvůj život radostný, ať je Tvuj život pokojný, ať se nermoutí Tvé srdce, vždyť život je krásný přece? S radostí dopředu hleď, vždyť Pán je vždy s námi, zítra, včera i teď, Bože, buď stále s námi. Ať je Tvá láska stále velká, ať stále rosteš ve víře, Pán nám žehná nejen do pondělka, Pán nám dáva lásku ve velké míře. Bůh nás stále miluje, my jsme jeho Boží děti, marně nepřítel pikle kuje, ale nám Bůh odpustil díky Ježíšově oběti. Hříchy jsou nám tedy odpuštěny, dokonáno jest, radujte, jásejte, veselte se, vítěztví je naše, smutku a lítosti již není, před Pánem Bohem pokořte se. My jsme Boží děti a záleží mu na nás, byl jsem slepý, když nevěděl jsem o Tvé lásce, Bůh na nás nezapomene, stále myslí na nás, vědět o Boží lásce je nádherné přece?
Koprik
01. 04. 2000
Dát tip
Je to hezké a velmi plné jakéhosi nevyřčeného přání nebo snad touhy. Teď přesně nevím. Ale je to působivé.

snoopy
07. 07. 1999
Dát tip
píšu si..

Rivka
04. 07. 1999
Dát tip
Šema Jisroel! Jdu kout pikle...:-) Tohle je na mě vážně silná káva...

slavek
03. 07. 1999
Dát tip
velmi dobré..

Bříza
02. 07. 1999
Dát tip
Snoopy: doporučená literatura: Jeremiáš (Franz Werfel)

BlackG
02. 07. 1999
Dát tip
Bože který rozdáváš lásku všemu světu / a ve svém milém Synu / jsi kajícím odpustil vinu / rač ó prosím seslat hrozny hněvu / na všechny nevěřící // Lásko která naplňuješ / životy svých věrných / cesty jejich vždy sleduješ / v údolích zde chmurných / dej ať nevěřící shoří na hranicích // Duchu který naplňuješ / duše věrných vyprahlé / plačící pak utěšuješ / dej dar řeči výmluvné / ať mají věrní vždycky navrch.

Štěpán
01. 07. 1999
Dát tip
Kdo by to byl řek´ do jadernýho fyzika?
Vítej, frantiku, vítej nám!

Bříza
01. 07. 1999
Dát tip
Františku z Assisi
blázínku Boží
jen drmol si svůj chvalozpěv
dokud On nepoloží

na Tebe ruku svoji

(a potom budeš v loji)

snoopy
01. 07. 1999
Dát tip
kdyby to bylo ironický, tak bych to pochopil.. ale takhle?

rybka
01. 07. 1999
Dát tip
a my ateisti zavíráme oči...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru