Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lež milá, času již je dosti

04. 11. 2000
3
0
954
Autor
Aleš

je to trošku dekadentní

Lež milá lež tvé tělo ještě nevychladlo oči již jsem ti zatlačil krásné, zelené jak koruny stromů již je podzim má lásko lež milá lež na posteli, kde my se milovaly ležíš na zádech, nebe nevidíš oh lásko tvůj krk zdobí náhrdelník fialový lež milá lež ty lhala si mi, já ti odpustil lež milá lež až kosti tvé na jaře slunce vybělí ty krásná vskutku budeš bohužel od jiných koster já již nerozpoznám tě.
Zbytečně je to prošpikováno staře znějícími slovy a obraty (oči jsem ti již zatlačil, oh, ty krásná vskutku budeš...) to trochu ruší. Jinak je to vcelku morbidní. Nechtěl bys zašktit i několik autorů? A ještě něco - na posteli, kde my se miloval!

proto
04. 11. 2000
Dát tip
člověče, to zní, to už se chvěje brána hřbitovní

Nasso
04. 11. 2000
Dát tip
tak to je dost, dost dobrý, to "lež milá lež" to je moc pěkně umístěný. Ty budeš takovej pohodář co?

Olšanský
04. 11. 2000
Dát tip
Nechutné, mám raděj něhu než smrt...té je stejně kolem víc než dost. (To nechutné patří obsahu ne formě.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru