Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Lucii

14. 01. 2005
0
0
2017
Autor
RuDa

složím Ti báseň, klidnou a tichou
jak v bezvětří vodní hladinu
do nebes čnící, hrdou svou pýchou
od hvězd po mořskou hlubinu

 

může být smyslná, a taky hravá
s elegancí a grácií
rozbuší srdce skomíravá
zvláště té jedné
                         Lucii

 

pomalu pohladí, jako dlaň mámy
anebo něžného milence
dotykem zahřeje, do spánku zmámí
nedopustí impertinence

 

vždyť roste pro Tebe, řekni si sama
vymysli složité hlavolamy
řekneš-li si: "chci melodrama!"
dostaneš možná Mel od Ramy

 


Silvita
14. 01. 2005
Dát tip
hm:o)

Vevet
14. 01. 2005
Dát tip
..Ti nevim..má to být zamilovaný nebo pro zasmátí? ..první dvě sloky líbí.. :o)

Shellinka
14. 01. 2005
Dát tip
Ta Lucka bude asi skvělá holka, co?

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
Vevet: nejlépe zamilovaný smích! :-) Shellinka: moment, musím se zamyslet... přemýšlím... ještě chvilku... no jo, nedá se nic dělat, asi to tak bude.

drfaust
14. 01. 2005
Dát tip
No Lucie je rozhodně pěkný jméno.... to jako jo...a že bych třeba napsal taky něco por Lucii? :)) Ne, fakt bych to musel udělat jinak... takhle ne...

drfaust
14. 01. 2005
Dát tip
Aby to bylo čitelnější... ten začátek u mne naráží na mou čtenářskou zkušenost... je to takové pateticky vážné a ohrané... relativizace, kterou jsi připustil v poslední strofě, která by to snad měla změkčit, mi tohle neudělala... naopak jsem nabyl dojmu, že nevíš, co chceš... jestli chceš být lechce vtipnje (a to bych snad dal radši do uvozovek), anebo jestli jet po lajně takové té ohrané klsiky... kdyby ses držel druhého... tak sem nic nenapíšu a jen si to v duchu řeknu... kdyby ses držel prvního, možná by se ti podařilo mě pobavit a dostal bys tip... tak, to já jen, že tu sotjí: ...hlubší...

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
drfaust: ok, díky za kritiku. Rozhodně to promyslím. A časem třeba taky získám nějakou tu zkušenost. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru