Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzy a sen

17. 01. 2005
0
0
1095
Autor
Kiwiik

Romantická, snivá, moc sladká

Slzy v očích mám,

když na tebe myslívám,

co sen ti dal

tak život vzal.

 

Sen přiblížil se

a postel zahoupe se

už ve snách dlíš

a navenek sladce spíš.

 

Nic nebrání ti,

v paměti zaloviti,

co všechno řekla ti,

tvá láska z perleti.

 

Usmívala se,

byla milá,

poznal´s v jejím hlase,

že nervózní byla.

 

Teď vidíš ji,

růže vlas její zdobí,

nevíš, můžeš-li

jestli se to hodí...

 

City tvé vítězí,

jsi stále blíž a blíž,

před očima ti mizí,

hledá svou skrýš...

 

 

 

Co vlastně zbylo ti,

jen láska v perleti?

Nikoli!

 

Jen kapky deště teď,

co buší na tvou zeď.

 

Velký nápor jest,

zeď už praská.

Tento pocit nést,

duši nelaská.

 

Již nápor prolomí,

dešťové zázemí,

vlna se vyvalí

a po lících kutálí.

 

Proč zbrklý´s byl?

takhle to nenechej,

za snem hned utíkej

slaný děšť přestává,

a mlha bělavá,

svítí ti snad,

na tvé touhy sad.


a že tak avi? :-)) no, to mě potěš.... tak naše činnost není oceňována... škoda, nu což... a Kiwiik... zkus příště poslat avi, já nečuchám, že se na něco ptáš, když mi nepošleš avízo... :-))

Sally
20. 01. 2005
Dát tip
ach ta romantika - srdce pohladí i rozebere (záleží na tom, jak se na to díváš)

Kiwiik
20. 01. 2005
Dát tip
promin,... ja jeste nevim jak to tu chodi...

jasně, proto to říkám..... :-))

ach jo.... obávám se, že jsi se trefil v obou případech janečku.... :-)) klub - ekzémky a důvody doplním zítra neb tu nemám tagy... :-))


komedie
17. 01. 2005
Dát tip
hele vy dva(kytí a janek)....co to jsou ty ekzémky???...já to furt slyšim a nerozumim a to mě štve...:)

komedie
17. 01. 2005
Dát tip
nemastná neslaná...: (a nudná....

Lyskoř
17. 01. 2005
Dát tip
Líbi se mi tahle část: Slzy v očích mám, když na tebe myslívám, co sen ti dal tak život vzal. Sen přiblížil se a postel zahoupe se už ve snách dlíš a navenek sladce spíš. Nic nebrání ti, v paměti zaloviti, co všechno řekla ti, tvá láska z perleti. Usmívala se, byla milá, poznal´s v jejím hlase, že nervózní byla. Teď vidíš ji, růže vlas její zdobí, nevíš, můžeš-li jestli se to hodí... City tvé vítězí, jsi stále blíž a blíž, před očima ti mizí, hledá svou skrýš... Co vlastně zbylo ti, jen láska v perleti? Nikoli! Jen kapky deště teď, co buší na tvou zeď. Velký nápor jest, zeď už praská. Tento pocit nést, duši nelaská. Již nápor prolomí, dešťové zázemí, vlna se vyvalí a po lících kutálí. Proč zbrklý´s byl? takhle to nenechej, za snem hned utíkej slaný děšť přestává, a mlha bělavá, svítí ti snad, na tvé touhy sad. Ale to je na tip trochu málo že?

komedie....no, tak mrkni na ekzémky a přečti si to a hned Ti bude všechno jasné, doufám.... :-)) jinak, musí to splňovat citovky, jednoduché, nudné.... a tak jak jsi psala... :-))

Kiwiik
17. 01. 2005
Dát tip
Vysvetlite mi nekdo co sou toty ekzemky? Ja sem se dneska prihlasila a tuhle basnicku sem psala uz pred dvema rokama, ale ja vubec nechapu o cem to mluvite, jaky ekzemky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru