Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kOčka

06. 11. 2000
5
0
962
Autor
Dalk

Do šera pokoje lesknou se očka. Pomalu příjde blíž, má milá kočka. Do ticha přede si, ulehá na polštář... Tiše mi vypráví, je velký pohádkář. O lovu, o myších, o miskách s mlíkem, o hrnci smetany s odkrytým víkem. Vypráví do noci, má milá kočka... Ráno zas bude mít ospalá očka.
jorel
08. 11. 2000
Dát tip
suva: mno, nebude Tvoje spriznenost s kocakou mit koreny v tom, ze obje lovite mysojdni zvirenu? :o))

Hvezda1620
07. 11. 2000
Dát tip
Hezké, hřejivé.

Merle
07. 11. 2000
Dát tip
mám rád kočky...(s těma čarodějema Jorel kecá) ale nelíbí se mi opakování stejného rýmu kočka/očka (který už je sám o sobě dost přeznělý) za obsah a na upozorněnou dávám tip sůvo, tvoje sovívavost mě dostala :-)))))))

zámek
07. 11. 2000
Dát tip
Opravdu milé ... takové na probuzení. Dík.

jorel
06. 11. 2000
Dát tip
Dalk. zatím nepovšimnuté, přesto milé to dílko v ranní várce poezie. jen tak dál milko/če koček. já, pravda, kočky příliš nemusím. snad proto, že mi mágové máme radši psovité šelmi - lépe hlídají, aby nás neotravovali, když si pohráváme s materií... ale ta Tvá čtyřnohá vypravěčka má něco do sebe. poezii, pohodu, průzračnost. jojo, tip za čistotu Tvé kočky. PS: a nezapoměň jí nalít do mističky mléko, to čičici rádi ,o))

jorel
06. 11. 2000
Dát tip
prosím o sovívavost a viruální opravu i/y ve výše zmíněné kritice. ráno mě mozeg funguje n 20 proc.

suva
06. 11. 2000
Dát tip
Vi mágové máte puštěn mozek po ránu asi na tolik procent, na kolik my sůvy, takže sovívavost je zde úplně na místě :c(((

suva
06. 11. 2000
Dát tip
Sakra, že by mi mozeg nefungoval už ani večer?? To měl být tenhle :c))) Jinak kočičí moc líbila *, kočky a sůvy mají noc a povídání v ní moc v oblibě a proto mají přes den stejně ospalá očka :c)))

Koom
06. 11. 2000
Dát tip
Libi:-)

alina
06. 11. 2000
Dát tip
Dávám Ti obrovskej TIPÍK, z celé své kočičí duše!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru