Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kritika aneb pozor na paraoslíky

18. 01. 2005
4
0
1876
Autor
Vo(sa)

rezerva...konzerva...a do háje, to je ale bordel... Tady má být ještě omluva Artům za nanokrádež paraoslíků... ...dobře, se omlouváme

Kritika aneb pozor na paraoslíky


 

13.01.2005

j.

 

N. gratuluju, jsi patrně první na světě, kdo má sbírku Nuselských mostů... :-)

 

13.01.2005

V.

 

Hehe, a že jich je, co :o)

 

13.01.2005

j.

 

Ano, zkus teď třeba sbírat Františkovy lázně, nebo pivoVary, nebo houby, houbičkííííííí .... :-)

 

13.01.2005

V.

 

Houbičky nééé... radši třeba peníze na charitu :o)

 

13.01.2005

j.

 

Já bych potřeboval charitativně podpořit... tak hezky sbírej... :-)

 

13.01.2005

V.

 

Nene, sama to budu potřebovat :oP

 

13.01.2005

j.

 

Tumáš padesátník... cink... nebo co takhle sunárek... nebo obnošenou košilku... nebo obnošenou lásku... :-))

 

13.01.2005

V.

 

Obnošenýho necu nic... i když láska by se šikla :o)

 

13.01.2005

j.

 

Paninko koukaj, máme tu i jednu úplně novou lásku, včera nám jí dovezli přímo z velkoskladu. máknou si jak je hebounká...
A teď zrovna ve slevě... Ovšem na zlevněné zboží se záruka nevztahuje, to snad chápete... tak mám vám jí zabalit... už máme poslední, prej je přestali vyrábět...

 

13.01.2005

V.

 

Tak to ne, esli je bez záruky, tak to si počkám na novej model :o)

 

13.01.2005

j.

 

No já nevim, paninko, sousedka vedle z krámu s falešným pozlátkem povídala, že prej jim snad shořela fabrika nebo co....že se jí poslední dobou zvýšil obrat... a já si taky myslim, že už žádnou nepřivezou, von to už stejnak nikdo nekupoval, proč si myslíte, že tak zlevnila ?

 

13.01.2005

V.

 

Jo tak, mno, tak já to necham plavat a radši si najdu něco jinýho.... to víte, pane, šmejdy já nekupuju

 

13.01.2005

j.

 

No paninko, vy mi mluvíte přímo z duše... dyk vy ste úplně muj člověk... to říká vždycky moje Boženka, nejsme tak bohatý... no znáte to, že jo ? Ale podívejte, měl bych tady prvotřídní zášť a fungl novou nenávist... nechcete? ... to teď lidi hodně berou... a že ste to vy, udělám vám cenu...

 

13.01.2005

V.

 

Nenávist??? Hmm, já myslím, že to je něco přesně podle mýho Gustava :o)))

 

13.01.2005

j.

 

No vidite to, pan manžílek buden mít radost... jak ste dobře nakoupila... táák, tady máte návod k použití... přečíst paninko, nepodceňovat, já bych vám moh vyprávět takový případy, že s toho jednomu až vztávaj vlasy hrůzou na hlavě... a to všecko, všecičko jenom proto, že si kunčofti nepřečtou návod k použití.
Ták, tady přidáme eště kuponek na slevu, to až k nám přijdete příště.... a hotovo, služebníček paninko, však mi se ještě určitě uvidíme, služebníček....

 

13.01.2005

V.

 

Ale, pane! Dyk to má větší manuál, než je celé to zboží! Pan manžel mi nakázal, že prostě nikdy nesmím kupovat nic, co má větší příručku než je ono samo!!! Reklamace! Reklamace!!! Vy podfuckáři!!!

 

13.01.2005

j.

 

Paninko, mi to dřív prodávali úplně bez návodu, prej každej to zná... každej si poradí... a měla jste vidět ty konce. Tak to jednoho dne šoupli na seznam těch... no... zbraní... strašnejch a vod tý doby k tomu musí bejt takovejhle návod... kdoví, komu se to dostane do ruky, dětem třeba nějakejm, žejo, nebo teróristum... třeba, a jaký by sme byli, he ?

 

13.01.2005

V.

 

Tak Al Kajdá se tu snad nepohybuje!!!

 

13.01.2005

j.

 

No neřikejte... alkajdá, nealkajdá... sem slyšel, že dole u přístavu viděli v noci pár nanooslíků... a prej jim strašně divně svítili voči...a z nozder jim šla pára..prej, či co. Dovedete si představit, co by s náma bylo, dyby se na nás nanooslíci naštvali?

 

13.01.2005

V.

 

nanooslíci??? To snad ne! Jedna z nejhorších nočních můr???
Snad abyste se vyvaroval vůbec vyslovovat jejich jméno!!!

 

13.01.2005

j.

 

No jo, to máte pravdu... ýááá... pardon, škytavka. Ale eště horší... a mě můžete věřit, jsou paraoslíci... ty vám seskakujou v noci s padákama do Městskejch sadů a rdousej důchodce... no jo u doktora povídali, že s tim pak krměj mladý... aby si jako to...no, zvykali na lidský maso... to je hnus, co ?

 

13.01.2005

V.

 

Hmm, připomněl ste mi sousedovic Pepíčka, jeho si chudáka odnesli. Fňuk... a takový hodný chlapec to byl....

 

14.01.2005

j.

 

Pepíček byl důchodce? :-))))

 

14.01.2005

V.

 

Jasně že jo! Pepíček... zasloužilý veterán. Někdy mu to trochu nemyslelo a pořád somroval lízátka, ale jinak... :o)))

 

14.01.2005

j.

 

Pepíček - bratříček ??? :-))

 

14.01.2005

V.

 

Nene, kdepak, Pepíček siamské dvojče bratránka mé vzdálené sestřenice přes třetí koleno....

 

14.01.2005

j.

 

To si paraoslíčata pošmákli, siamská dvojčátka, mňam... :-))

Btw: nemáš chuť zajít zítra večer na pívo k ….arghhhrrr…promiň, nějak mi to nejde přes pusu, však ty víš?

 

14.01.2005

V.

 

Nemohu, zítra nemám čas, du dolovat pepíčka z žaludků paraoslíčích mláďat...

 

14.01.2005

j.

 

To my budem dolovat pivko ze soudků, to mi přijde mnohem estetičtější a hlavně příjemnější... :-)))

 

14.01.2005

V.

 

To věřim, to věřim... škoda, no :o)

 

14.01.2005

j.

 

Tedy přesněji TVOJE škoda... .-)

 

14.01.2005

V.

 

Mno jo, ani mě nenapadlo, že by VÁM mohlo přijít líto, že tam nebudu :o)

 

14.01.2005

j.

 

Ojojojoj, N. tam nebude, ojojojoj, to je neštěstí, ojojojoj co my si jen počneme... :-))

 

14.01.2005

V.

 

Mno jo :o)))

 

15.01.2005

j.

 

Bůůůůůůůůůůů... :-)))))))))))))))))

 

Až to dočtou sem, začnou hledat shnilá rajčata...

 

...jůůů salát!!!


71_Art_72
28. 02. 2005
Dát tip
no nanoslík s vámi, tedy (pokud možno bez svítících očí a páry). arti nanoslíka paraukradli tuším kakulojovi, takže jejich cesta pokračuje a kruh se pomalu uzavírá. samozřejmě paralelní nanotip.

Vo(sa)
28. 02. 2005
Dát tip
že dík :o)

Empty
23. 01. 2005
Dát tip
:-)

Vo(sa)
23. 01. 2005
Dát tip
Empty, takovejhle fuj schovívavej úsměv... nechápeš sraaanduuu??? :o) Druhá polovino, poď se na tu mrchu mrknout...

Vo(sa)
23. 01. 2005
Dát tip
Hele první polovino, což takhle žihadýlko, ať mu trošku opuchne ten shovívavej úsměv... )))--

Vo(sa)
20. 01. 2005
Dát tip
Nikdo nás nečte!!! Nebo čte, ale tipy žádný... Zeptáme se Volodi, jak to dělá??? :o) Avi

Vespa
20. 01. 2005
Dát tip
Ach jo... to neee. Mi už ty díla na písmáku fakt nebavěj. Pořád je to to samý . :o/ Asi se budu muset překonat, co... :o)

Vo(sa)
20. 01. 2005
Dát tip
Hele, zapřáhnem do toho jiříka, když byl u zrodu??? :o)))

Vo(sa)
20. 01. 2005
Dát tip
To je schíza... :-)) No jasně, ať se činí... :-)

Vo(sa)
20. 01. 2005
Dát tip
avi

Vespa
20. 01. 2005
Dát tip
Těžká! Jiříku, pojď se přihlásit o svý práva!!!

j_i_r_i_k
20. 01. 2005
Dát tip
Vy(dva): Ne e, mě do toho netahejte :)...

Vo(sa)
19. 01. 2005
Dát tip
Dcerunko, žádnej típek ? :-))

ježišmarjá, co to máš zase za kabát? :-)) tedy se děsím, z kama na mě ještě vykoukneš... :-)) taťko, styď se a do zpráv mi napiš všechny nicky... :-)) nene, za skovávanou žádnej típek.... se fakt začnu bát... :-))

Vo(sa)
18. 01. 2005
Dát tip
avi :o))))

:))))

:-)))

j_i_r_i_k
18. 01. 2005
Dát tip
:))) Jůůů, díky moc, kde se to tipuje? Ááá, tamhle :)...

Vo(sa)
18. 01. 2005
Dát tip
Je zač :o) eee, teda neni :o)

Dero
18. 01. 2005
Dát tip
Můjtysmutku! * :o))))

:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru