Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noe

20. 01. 2005
6
0
2291
Autor
MPosp

Další momentka z Týnské - máte-li zájem, mohu připravit další a představit v akci i jiné autory :o)

Noe je výrazná osobnost každého čtení v Týnské literární kavárně, jehož se zúčastní. Silný hlas a dramatické podání nejenom jeho TAIDÓ, ale i děl jiných básníků z Písmáka vždy příjemně osvěží a pobaví! Nebojte se mu své verše svěřit, on je opravdu umí podat :o)

Ná této fotce jeho přednesu přihlíží Tuleň.

 

obrazek [http://mposp.ebe.cz/spec/noe.jpg]

 

 

Předchozí obrázek z Týnské - Múza poetova


skvělé :o) t.

zpívá hezky

Sally
20. 01. 2005
Dát tip
no doslova a do písmene PAN FOTOGRAF TIP*

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
ale ten tuleň je tam taky vynikajícně zabrán :) t*

*Skvělá!!! Jasně, že chceme další... :o)

dadik
20. 01. 2005
Dát tip
moc fajn, dej další...

Noe1
20. 01. 2005
Dát tip
:-)))))) díky, díky, díky

moc hezké... :-)) to si Noe určitě zaslouží.... :-)) btw: obdivuju lidi, co se nebojí foťáků... :-))

Noe1
20. 01. 2005
Dát tip
kytí: Martin nedal šanci se bát ... a když se zaberu do vystoupení nevnímám okolí :-)

Noe: No, a to je další, že já bych ani nestoupla natož něco přečíst... :-)) takže sklízíš můj obdiv na dvakrát... a ostatní odvážlivci jakbysmet... .-)) je to zvláštní, velkejch davů se nebojím, ale malých sejšnů.... panicky omdlévám... :-)) No, tak na vás.... nedat šanci.... :-))

slonovina2
20. 01. 2005
Dát tip
Jezus....pán

Noe1
20. 01. 2005
Dát tip
To není Jezus ... Jezus je klipeto :)

Jeheheman
20. 01. 2005
Dát tip
nojo, taky zrovna čet voloďu, největšího zdejšího básníka to se holt muselo prožít..

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Kytka: přesně. Dav je jenom dav...hmota. Tady seděli konkrétní lidé, to je někdy horší :o))

Zboro přesně, proto to obdivuju, já bych na to morál neměla... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru