Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři neobyčejné ruské povídky (experiment)

20. 01. 2005
3
0
1453
Autor
Jan_Smely

No, řikám, prostě experiment...

Povídka bez sloves

Klugajev do místnosti. Hrnek a do něj čaj. Pak kabát a ven z bytu. Vtom Mirvejova, jak si to do schodů. "Tebe jsem už hezkou řádku let! Co ty tu proboha?"

                Mirvejov se jenom: "Však to, jsem starýho kamaráda!"

                Klugajev: "Aha, aha! Nu, tak tedy dál!"

                A tak hádka mezi Klugajevem a Mirvejovem. Proč prý si na nový byt?!

                Tou dobou na Mladovodském náměstí jeden poslanec. K němu žebrák o peníz. Poslanec. Žebrák se s nadávkami zpět, odkud. Mirvejov Klugajeva hrnkem. Tak krásný jarní den!

 

Krátká povídka bez adjektiv

Hned za městem, v údolí Vrejky, je pastva pro koně. Šiksov tam hospodaří. Nemá dětí, ani ženu. Jeho jedinou láskou jsou koně. Mám moc rád koně.

 

bez podstatných jmen, aby bylo ukázáno, že mnoho věcí, která nazývána jsou podstatnými, podstatné nejsou

Z jednoho vyskočila. Ta druhá se nemohla vynadívat, a tak spadla za ní. Třetí, čtvrtá a pátá následovaly. Když byly všechny pohromadě, přilétla šestá. Ale víc jich nebylo.

                Za nějaký se jejich začala rozkládat. Stoupal vzhůru. A byl čím dál větší a nesnesitelnější. Až to ucítil a šel to prozkoumat. "Safraporte, odkaď to jen může jít?! Takovej!"

                Přišel k, vyklonil se z něho, a v tom ho přes praštil tak strašný, že z toho omdlel a vypadl za tlejícími.

                Všichni, jak tam leželi, si byli rovni. Totiž - byli všichni, jak tam leželi, myslím úplně do jednoho, úplně do jednoho mrtví. Až na jednoho. Ten poslední z nich byl živý.


Jan_Smely
04. 02. 2005
Dát tip
Diky za kritiku, nerikam, ze to kazdy nesvede...

Notreal
21. 01. 2005
Dát tip
Jan_Smely - + k znamená do klubu k dílu : pobavil jsem se...experimentuj

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
nářez :) zajímavej experiment t* + k

Jan_Smely
20. 01. 2005
Dát tip
Díky :) What's "+k"?

Alojs
20. 01. 2005
Dát tip
Nejlepsi je ta posledni. Podobnym zpusobem vyklada muj dedecek historky ze sveho krusneho mladi.

fungus2
20. 01. 2005
Dát tip
Tak to je povedené**

doute
20. 01. 2005
Dát tip
smělý experiment....))))

Dero
20. 01. 2005
Dát tip
Těžké je to napsat bez čehokoliv tak, aby to nebylo poznat. Tohle svede každý, nezlob se. (v tomto příspěvku, vyjma této noticky, nebylo použito jediné podstatné jméno)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru