Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nic vyjímečného...

23. 01. 2005
0
0
3220

Jedna ze sta výlevů ztracené minulosti... Nic vyjímečného:).

Hřálo slunce a hořela zem,

já byla s Tebou teď sama sem.

Padalo listí - obloha tmavla,

byla sem u Tebe, teď sem sama.

 

Lítal sníh, přišel mráz,

sama-vidět chci Tě zas.

Příjde jaro boj nezmění,

sem sama a nic mi není...

 

Bezstarostné synkopy Tvého přichodu,

a můj prohraný smuteční pochod,

 konec? Promiň - "Já nechtěl ...?"


:) Děkujůůů:o)!!!

Silvita
17. 03. 2005
Dát tip
ten konec je moc pěkný !!

gho_st
04. 02. 2005
Dát tip
konec? Promiň - "Já nechtěl....?" tohle je super. zbytek? - promiň. připadámi to trošku slabší.

Nic vyjimecneho - takovych je spousta - souhlasim!

gho_st
04. 02. 2005
Dát tip
já jsem neřekl, že to není nic vyjímečného. když někdo něco napíše, tak to je vyjímečné. jsou v tom jeho pocity a jeho pohled na svět. a každé dílko (či každý autor) má někde toho svého ideálního čtenáře.

:) ... Tvuj nazor se mi moc libi - a nemyslela sem to nejak proti tomu cos napsal!!!!! Jeminacky to ne! Nelibi se ani me! ...je takova - umela, opsana - osoupana ohrana slova - obycejny zklamany cit co zna kazdy ... Nic neresici - opakujici se... Tahle mezi me oblibenkyne nepatri...Psala sem ji ve smutnem rozpolozeni a vlozila ze zvedavosti...

romale
24. 01. 2005
Dát tip
se pro - ko - pat DOVNITŘ!!! P.S - Eště se vrátím... jednou... zatím nějak taktéž o tom nemohu říci nic nikterak konkrétního....

Ani se nedivim -nic vyjimecneho-pitomy osoupany cit:(ktery pomine a pak se clovek citi jako skala, duha nebo zradna reka:)....

Gonsales
24. 01. 2005
Dát tip
sdilim stejny nazor ->nic vyjimecnyho;)

Jeheheman
23. 01. 2005
Dát tip
nic mi není přitom melu z posledního, těžko o tom říct něco konkrétního:)

stejna slova kolem stejny tvare a kazdej sam sobe sme lharem a ja uz zase zkousim:)....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru