Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Oldies party"

23. 01. 2005
7
0
6371

No nudim se tak oprasuju. snad to nevadi?.... K basni - beznadejny vyprahly pocit...

Pomalu padá list ze stromu,

chce se mi spadnout taky,

potichu pijeme kofolu,

cítím slz proudící toky.

 

Padají na kraj stolu

a já chci už jen domů!

 

Nechci být tady!

Nechci být s vámi!

Chci už mít přátele,

ne kamarády...


:o)... jeee no ja nevim:o) nejak se bojim ze dlouhou vec si ode me nikdo neprecte:(((... Taky vetsinou nemam dlouhe inspirace:o)... Ale kdo ví:o)? Treba jednou:o) .... já děkuju za Tve navstevy a spoustu chvaly!!!!

Silvita
19. 03. 2005
Dát tip
:o) tak za zkoušku nic nedáš .... :-) :-) :-) Já jsem kdysi psala strašně dlouhý smutný věci, a možná je fakt, že teďka, to moje "přechodné" psaní mi ííde trošku líp:-)

:o) počkám tedy na nějakou prózovou múzu:o)...

Ptej se mě na co chceš , já na co chci odpovím:o)!!! Nééé odpovím na všecko:o)! Určitě!

Silvita
18. 03. 2005
Dát tip
Ty jsi číslo, Jíťo :0) .. plánuješ někdy nějaké "povídání" alias "prózu"? ty máš strašně krásný myšlenky a bylo by fajn si přečíst delší úsek :-) :-) dík za vřelou odpověď.:-)

Silvita
17. 03. 2005
Dát tip
Můžu se tě na něco zeptat? :-) :-)

Zolo
07. 02. 2005
Dát tip
Proč jezdíš vpravo?

Ioannes : dekuju Ti:)! Zolo: Nejzdím vždy vpravo. Sem nepředvídatelná...:)Nejradši asi uprostřed - znak vyrovnanosti:)))) ...

gho_st
04. 02. 2005
Dát tip
pjenké. a já už myslel, že píšeš jen vesele. ale tohle se mi líbí. posílám tipa

:) vsak pockej bude hur:))...:( Pripadam si jak na houpacce... :) ... Dekuju Ti!

Empty
28. 01. 2005
Dát tip
V tomhl jsem se docela našel, ještě se k tobě vrátím princezno.-)

:)To sem ráda:)! To víš - já k Tobě taky, ale su moc zvědavá a když na mě začne blikat "NOVÉ KRITIKY" nedokážu se soustředit:)...

To sem rada:)!!!! Dekuju!

romale
24. 01. 2005
Dát tip
"Pomalu padá list ze stromu, chce se mi spadnout taky..." Ty se fakt překonáváš, princess... Taková, že bych si to i dokázal představit... Jedna z nejlepších... (ani nebudu štěkat - jak jsem ochromen) *

Tak uz vim jak na Tebe- budu se muset moooc snazit abys prestal s tim klicem:)))).... Sem rada ze se mi to povedlo:).... dekkuuuuuuujjjiiii Ti mooc!!!

Gonsales
24. 01. 2005
Dát tip
libi;)

Jeheheman
23. 01. 2005
Dát tip
:o)) princezno princezno už jsi zdravá?

no to neni tag zly ty wole se mi to docela libi dawam typa

Jordan Jonah : To me welice tesi! Diky Ti za tip i pochvalu!:)

Jeheheman
23. 01. 2005
Dát tip
ale avi mám já a nic tu pro mě není:o)

uz:) - dyt ja vim:) mas tam duvernou zpravu:) Podrobnosti o mem zdravotnim stavu tady nemuzu prece sirit:)....

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Miloučká... díky... (ty pocity velmi dobře znám...) T***

:) Dekuju Ti! Obcas to tak na cloveka pride:(... Ale snad je uz dobre i u Tebe...? Diky!

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Mala_Princezna: No... je to i u mě přesně tak, jak říkáš... "občas to přijde"... jenže mně už schází nějaké to "domů"... toho si velmi... velmi považuj... a neděkuj... je moc hezká... bylo mi potěšením tu básničku číst...

Vážím! A zaroven se bojím o to doma! Až moc sem nucena si uvědomit že nezáleží na zdech ale osůbkách co se po mem navratu DOMU zasmeji... :) .... Proč? Opravdu nemáš "doma"? Asi to neni dobra rada... Mozna se plesknu pres pusu, ale jestli si zrazen svetem - pes to pochopi! Me hrozne pomaha moje ctyrnohe ometadlo - muzu mu vsechno rict a nebat se vyzrazeni tajemstvi a vlastne ani nemusim mluvit.... dekuju ( vim ze to mam zakazany:(omlovam se ) ...

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Mala_Princezna: Snad... někdy...(což o to, pejsky miluju)... ale je to o moc složitější... můj domov je to, co jsem popsal v Sousoší ticha... víš…?

nadik_k
23. 01. 2005
Dát tip
Pěkné Tip:-)

synáček: Bohužel vím:(... Pořád je to stejné?:( Asi je to Tvá životní zkouška:(... Nevzdávej se! Si silna, velka osobnost která píše citlivé, duchaplné básně a dokáže pomáhat - spousta lidí si Tě váží - včetně mě! Budu Ti držet pěsti a věřit ve Tvé vítězství!!!

nadik: :) moc Ti dekuji! Sem rada zes za mnou prisla - si jako moje slunicko:)...

nadik_k
23. 01. 2005
Dát tip
Ty by ses měla jmenovat ne Malá_Princezna, ale Milá_Princezna...strašně Milá :-)))

Dekuju ale Ty me opravdu vzycky rozzaris:)!

Nicollette
23. 01. 2005
Dát tip
si ty ale dezertér

jo jo sem srab a zbabelec :(..... Docela me to na sebe mrzi- jo holt nemuzu rict nic jineho nez pracuju na sobe:).... diky Ti za kritiku-moc si ji vazim!

Nicollette
23. 01. 2005
Dát tip
sem taky dezertér.... dyk řikam že se chytnem za ruce a pudem

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Mala_Princezna: Za ty pěstičky děkuji...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru