Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrý cigarety,

23. 01. 2005
1
0
5218
Autor
Implicite

Modrý cigarety,

s šedým týdnem,

skrz na skrz černým dýmem,

všude samý zvláštní tmavý tapety,

chodit pozdě spát .. s nadějí lepší soboty.

Čínský polévky a mír duši,

to se v mým životě opravdu sluší,

a promrhat dnešek,

smutná písnička, …… pešek.

..

V mém srdi zeje malá zdířka,

bojím se stejného šedého zítřka,

chtěl bych ji zaplnit …. asi kouřem.

 

Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese..

 

Žlutý prsty od přítomnosti,

oberte mi moje zežloutlý kosti,

a hlavně plíce, .. ty nejvíce,

ať už na mě nikdo nekašle.

..

Připadám si tmavě a zašle,

přivažte mi na kosti mašle.

…A spočítejte letokruhy…

…Spočítejte letokruhy…

….Letokruhy.…

..

Škoda, že jsem Vás tu tak zamořil,

co dělat, .. já bych si zakouřil …

 

Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese..

 

 

.. Javanse, jongese .. co víc, .. tedy co jiného, .. můžu od života očekávat ….

..


Implicite
02. 11. 2005
Dát tip
no ve ska si to moc predstavit neumim, ale kazdopadne jsem na to zvedavej - come on!! mate nejakou tu stranku,ze bych se na vas podival ---zdarec..

jaza
02. 11. 2005
Dát tip
no to zatim nemáme,snad!? mám nový dílka,skoukni je!:)))

jaza
01. 11. 2005
Dát tip
vadilo by ti hodně eventuální zhudebnění?:)))

Implicite
01. 11. 2005
Dát tip
sem s ním kámo - budu jenom rád -- jenom bych to pak rád slysel (egoistická zvedavost :-)) ...koukam, ze uz mas asi nejakou kapelku - mate svoje stranky-ze bych se na ne kouknul a nejakej ten vas song bych si stahnul....suma sumarum --- go on..)

jaza
01. 11. 2005
Dát tip
jak se ti líbí ska?:)

romale
30. 09. 2005
Dát tip
Jó, ten začátek... celkem slušně provoněný příběh.. to jo!#

jaza
27. 04. 2005
Dát tip
Jasně-já nesnáším cigarety-- sakra jak to víš no prostě rituál,rituál,požitek a tak dál...

Implicite
27. 04. 2005
Dát tip
co si neubalis, to nekouris:-) co si neuvaris, to nejis :-) (cin. polivky) co si nekoupis, to nepijes:-) (hradni svice)

jaza
26. 04. 2005
Dát tip
Hej javanse!!!! Hochu ty se mi sakra líbíš!!

Implicite
26. 04. 2005
Dát tip
to vís, co muze byt lepsi, nez si to "jedine",co muzem od zivota ocekavat, pekne sami ubalit - maly, modry, osobní rituál:-) ...

Avenarius
04. 02. 2005
Dát tip
Implicite: Jasně, neříkám, že je to úmysl, ale je to v tom patrný. O tom zhudebnění si myslím totéž, to jsem i psal, že by na to šla napasovat ta melodie. Osobitej styl je to nejtěžší. Však jsem psal, jak to radikálně řešil Jim Morrison.

Implicite
03. 02. 2005
Dát tip
psal sem to ted i do jablka...jo tu dutou hlavu sem pouzil....jinak jsem zjistil ze tu sedmibokou doma mam..a uplne jsem se zhrozil jak je to podobny tomu co jsem napsal...vyborny to bylo v tom ze sem ji nijak zvlast neznal takze to bylo fakt zvlastni to poslouchat..az jsem si rikal ze by to slo uplne stejne zhudebnit...no nic...snad se casem dopracuju k svemu osobnimu stylu..kazdopadne chci podotknout ze se zas nejak zamerne nesnazim podle nej tvorit...spis je to dany urcitym obdobim...tot vse, dekuju za kritiky - budu se tesit na dalsi

Implicite
28. 01. 2005
Dát tip
ahoj + diky za kritiky...co napsat (uz jsem se o tom zminil u jablka) ..no topoluv vliv priznavam - slova jsou moje, ale ten nadech atd.(jak nekdo z vas napsal) tam jsou...holt mam tu muziku rad a nejak se tedy i dostava do meho zivota (tu pisnicku sedmiboka vsak neznam - musim si ji nekde poslechnout..) ..kazdopadne se budu snazit psat svoje verse ikdyz kazdy je nekym ovlivnen...no mejte se, budu rad kdyz se budete nadale vyjadrovat k mym vytvorum...michal

Avenarius
28. 01. 2005
Dát tip
Ono je to opravený, já myslel, že "cigraty" byl úmysl, když to tam bylo dvakrát. Dobře, že si to uvědomuješ. Tak mě napadá, že Morrison prej spálil svoje sešity s různejma citátama a věcma co považoval za nepůvodní, aby se zbavil vlivu jinejch autorů. Jinak Sedmibokou určitě znáš - máš z ní kousek v Jablku plodu. Je tam část textu nějak tak: chtěl bych mít dutou hlavu plnou světla a průvanu šeptat jen jedno slovo a poslouchat ozvěnu.

Avenarius
28. 01. 2005
Dát tip

Avenarius
27. 01. 2005
Dát tip
Implicite: To už je o hodně lepší, ale pořád mám pocit, že se nemůžeš zbavit Topola... Obsahově a v některejch místech i rytmicky. "všude samý zvláštní tmavý tapety, chodit pozdě spát .. s nadějí lepší soboty." mi připadne víc než výrazně inspirovaný písničkou "Sedmiboká" a metricky to téměř odpovídá, bez problémů by se na to dala napasovat ta melodie. FatalError: Ne, píše na návod Filipa Topola.

Avenarius
27. 01. 2005
Dát tip

dismorphia
27. 01. 2005
Dát tip
si říkám, ještě že bez ducha, co tady s duchem? a co s cigratama?

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Avenarius: jo tak...díky, že si poučil nevzdělanou, ztracenou duši.

Avenarius
27. 01. 2005
Dát tip
FatalError: Teď nevím, jestli v tom mám cejtit ironii, či bych se tím dopustil fatální chyby? Klipetův návod jsem četl a myslím, že úmyslně podle něj Implicite nepíše, i když to tak možná vypadá.

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Ave: ne, neni v tom ironie, jen jistá kajícnost... páč poeticky su vážně nevzdělaná. :o) Jo vypadá to tak, ale to je jedno :o)

Avenarius
27. 01. 2005
Dát tip
FatalError: Dík za vysvětlení. Já take nejsu bůhvíjak vzdělanej, spíš byla náhoda, že zrovna poslouchám Psí vojáky a v obou básničkách mě to hned prasklo přes oči a když jsem se podíval na oblíbený básníky - tak koho tam nevidím...

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Avenarius...achjo...vši poslouchaj Psí vojáky...asi budu muset začít taky. :o) A číst Topola... dyž já radši vrby...

Avenarius
27. 01. 2005
Dát tip
FatalError: Když Ty vlastně nemáš oblíbený autory... :-)

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Avenarius... nemam, čtu všechno a spisovatelé nejdou porovnávat, každej má svůj styl. Ani si nemůžu vybrat nejoblíbenějšího, protože mi to příjde hloupý, stejně bych to za čas změnila. Jako oblíbenýho autora si zvolíš, teprve, když od něj přečteš všechny, nebo alespoň většinu knih. Těžko ho čteš pořád dokola, že, takže čteš jiný, který tě oslověj zase něčim jinym.

Avenarius
27. 01. 2005
Dát tip
FatalError: Máš pravdu. Ale některý autoři mě třeba oslovili hodně a vyčnívalí nad ostatníma i když je už nečtu.

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Avenarius: jo jasně, ale stejně mi to příjde hloupý. Já v autorech takovýhle rozdíly nedělam, každej mě oslovuje něčim jinym a dává mi něco jinýho. (jeden se skvěle čte, příběh jinýho mi pomohl vyřešit nějakej problém v životě... jak se rozhodnout, kterej je lepí) Jedinej můj oblíbenej autor sem já, se mrkni na mou autorskou stránku :o)

Avenarius
27. 01. 2005
Dát tip
FatalError: Však já tam byl, ještě si přečtu tu povídku. Nejseš trochu ješitná? :-) S těma autorama máš samozřejmě pravdu, těžko srovnávat...

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Avenarius: nehorázně ješitná :o) a egocentrická a vůbec nafrněná kráva :o) Já vim, že mam pravdu, kdybych neměla, tak o tom nemluvim :o)))

Avenarius
27. 01. 2005
Dát tip
FatalError: Zrovna teď. Až ji mít nebudeš, tak se budu do krve hádat. S ješitností nejdál dojdeš...

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Ave... hehe, až nebudu mít pravdu, tak se s nikym nebudu bavit, aby se se mnou nikdo do krve nehádal :o) Jo, dojdu... :o) Už se těšim do cíle... Věhlasná spisovatelka FatalError... to se mi líbí :o)))))

Implicite
23. 01. 2005
Dát tip
to jsem zvedav co mi k tomu napisete :))

FatalError
23. 01. 2005
Dát tip
Píšeš na Klipetův návod?

Nicollette
23. 01. 2005
Dát tip
zajmavé, ale bez ducha

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru