Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomenu

23. 01. 2005
4
0
1668
Autor
lobb

Zapomenu

na dotyky noci na tvých rtech

na ranní červánky ve tvých řasách

 

Zapomenu

na tvůj dech s dvojhlasem deště

na tvé oči v barvě čerstvě umleté kávy

 

Prostě

zapomenu


Tragicus
23. 01. 2005
Dát tip
Chtelo by to neco ... "Proste zapomenu" ... To neni zadne ukonceni ...

Print
23. 01. 2005
Dát tip
Nedá se zapomenout!:-) *!

Elyn
23. 01. 2005
Dát tip
nezapomeneš jen schováš za zeď...

FatalError
23. 01. 2005
Dát tip
Proč bys zapomínal? Hloupej, tady ty věci si má člověk pamatovat.

Blue_mode
23. 01. 2005
Dát tip
na tvé oči v barvě čerstvě umleté kávy tohle se mi mooooc líbí.. a co není na "prostě zapomenu" ukončujícího? mně to jako ukončení celkem připadá..

Nicollette
23. 01. 2005
Dát tip
vyjádřeno krásně.... chvilkovka... obrázková *

Tragicus
23. 01. 2005
Dát tip
Protoze je to v nazvu je to na zacatku temer kazde sloky ... Jelikoz to nema myslenku, mohlo by to mit alespon pointu nebo neco prekvapujiciho ...

Blue_mode
23. 01. 2005
Dát tip
téměř každý sloky? chceš říct dvou třetin? ;o)..a ta třetí tak končí..jo, to je fakt, to ti neberu.. ale prostě zapomenu mi přijde jako každej jinej konec..a rozhodně neznám pravidla, podle kterejch by básně nemohly začínat a končit stejně..a navíc se mi to zrovna k týhle prostě hodí..nu.. :o)

Tragicus
23. 01. 2005
Dát tip
Jasne, chapu. Kazdemu podle libosti. ;] Kdyby to bylo delsi, mozna by mi to take nevadilo... No, to je jedno ...

nadik_k
23. 01. 2005
Dát tip
T...někdy bych taky radši zapomněla

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru