Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nehoda či Osud? Život či Smrt? Úvaha či pouhý blábol?

23. 01. 2005
0
0
711

Úvaha či pouhý blábol? Nehoda či Osud? Život či Smrt?

Mlha. D隝. Kaluže protíkající parkem. I pod lavièkou na které sedím a promítám okamžiky které se zde odehraly. Myslím na to, jak sleèna která pøecházela na pøechodu pro chodce již není mezi námi i na to že øidiè který za to mohl ji pravdìpodobnì nevidìl. A to jen díky mlze a dešti. Mlze, která je dnes obzvláštì hustá. Dešti, který stéká po jeho dlaních ve snaze ji pomoci. Její život právì skonèil a jeho opìt zaèal.

 

Konèí èi zaèíná tímto zpùsobem každý život èi jen naše iluze? Iluze o životì èi smrti? Opravdu nevím zda se tento pøíbìh vloudil do mé mysli pro jakýsi dùvod. Pro otázky, které se mi nyní promítají v hlavì. Ale pravì možná pro nì se na chvilku pozastavím nad otázkou co pro mì v životì je nebo není opravdu dùležité.


Nicollette
23. 01. 2005
Dát tip
je to asi silnej zážitek, když někdo umře a ty si toho účasten to chápu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru