Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zahrada

27. 01. 2005
2
0
1455
Autor
enehi

Mé zahrady jsou zničeny.

Dnes nepřišel ke mně jako Moudrý muž.

Takto jen bojovníci a dobyvatelé vstupují na území, jež jim zákonitě patří.

 

Brána zahrady zůstala celá poničena, ani snad nečetl mírumilovná slova v jejím štítu.

Šlahouny okrasných květů jsou posekány jeho mužstvem.

Zpěvní ptáci se tolik polekali, že snažili se ze všech sil otevřít dveře svých pozlacených klecí.

Jezírko v zahradách se zakalilo.

 

S rozjitřenou myslí shledávám toto dění.

Okrasné kvítí vadne, jakoby nechtělo už v těchto místech žít.

 

Vzpomínám na doby, kdy jako dobrý přítel nabídl mi své služby.

To poprvé jsem provedla jej zahradami mého království.

Celý se rozplýval a přísahal mi, jako všichni, kdo byli mnou do zahrad pozváni.

Všichni ti velcí králové a moudří muži, kteří pak odtáhli za leskem válek a laciných kořistí, slibovali, že budou ctít a hájit mé zájmy. 

 

Nemohu vyhlédnout do zahrad, nečiní mi radost procházet se po ruinách.

A kdysi moudrý muž praví ke mně: "Stalo se snad něco, Královno?" 


vesuvanka
27. 01. 2005
Dát tip
Moc pěkně napsané.... TIP

Kakuloj
26. 01. 2005
Dát tip
nuda je čekat na vlak :)

Kakuloj
26. 01. 2005
Dát tip
myslíš, že čekají...?

enehi
26. 01. 2005
Dát tip
soudím dle viz. o tři řádky výše A Velcí muži taky čekají? Není to pro ně nuda trávit dny čekáním? Z toho teda vyplývá, že takový zahradník je osoba mnohem ctnostnější než ... dejme tomu ostatní...

Kakuloj
24. 01. 2005
Dát tip
Ale Královno, vždyť zahradníci čekají před branami... pěkně napsané *t

enehi
24. 01. 2005
Dát tip
Zahradníci možná čekají...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru