Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co s ní?

09. 11. 2000
0
0
816

V hodině temnejch duchů, celkem nedávno, já byl v jednom klubu, zapát další ráno, v tom ty si vešla, nevim proč, jen tak, řekla jsi konec světa bude tak jako tak. A já jsem jen tak seděl, koukal, nevnímal, když v tom sis přisedla, tak jsem se usmíval, bylas můj typ, tak krásně blonďatá, na krátko střižená a s tváří anděla. Políbil jsem tě na rty, zlomil jsem ti srdce a ty jsi byla, jak ze snu o krásný holce a já jsem jen tak seděl, usmíval se a tiše doufal, že s tebou někdy usadim se. Cejtil jsem přízeň tvou a věděl o tý svý, jenže jsem pořád, nevěděl co s ní a tak to dopadlo, tak jak to dopadlo, naše milování jak rychle přišlo, tak se rozpadlo a teď tu sedím a zapíjim další ráno a vzpomínám na to, jak celkem nedávno, v hodině temných duchů, v jednom zapadlim klubu, já poznal jednu holku a teď tu piju vodku, oh né.
Janis
06. 01. 2001
Dát tip
eeech:(

Vojtek
09. 11. 2000
Dát tip
Brrr.. :-(

Mámalibor
09. 11. 2000
Dát tip
to víš, holka to nebyla - ale ani s takovou se nehrá s falešnejma kartama.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru