Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sestry

28. 01. 2005
9
0
5825

Nebát se vlastní smrti, není hrdinství...

Nenávist a láska střílí do duše,

ruce svazuje tenký silon,

není síly  brzdit emoce,

ani tekoucí slzy silou. 

 

Špendlíky protínají vrstvy tak  hluboko,

i hlavičkou lehce prorazí srdce,

slzy jak proud krve na plno,

už kolem všude teče.

 

Svět se noří do mlhavých obrázků,

dají se vnímat jen vlastní city,

samota - nenávist čeká na lásku...

 

 


Silvita
03. 03. 2005
Dát tip
zlatíčko:-)) ... opět něco moc pěkného:) típek(-:,

:)nemam pro Tebe nic nez slova diku! dekuju Ti!

:) dal. teda myslim:) dekuju:)

gho_st
04. 02. 2005
Dát tip
jak moc dokáže člověk milovat, tak moc dokáže i nenávidět. jen doufám, že tohle nikdy nepoznáš (myslím tu nenávist). přeji jen a jen samou lásku, dny plné sluníčka a pozitivní oblyčejové křeče (tj. úsměv). je to pjekné. posílám tipa

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

:) hezky receno:)... Preji Ti to same v dvojite davce:)! Dekuju Ti za tipaka:)* i za povzbudiva slova pro me:)!!!

oh -yeah :))) To se me povedlo ze:)? Ani nevim jak:)...

gho_st
04. 02. 2005
Dát tip
supeeeeeeer. to je pjekné.

:) mam pocitac kouzelny co kopiruje slova jen tak ho nekdo nevidi je rychly jako sova... ha:))) mam plodny den:)...

Rosa_canina
30. 01. 2005
Dát tip
tak ta je drsna...nevedela jsem, ze tak nezne stvoreni,jako Ty je schopne takovehle drsnarny..ale pekny vopravdu...

Děkuju Ti Růžičko:)! Občas to tak příde - až se někdy leknu co všechno mi proudí hlavou...

romale
29. 01. 2005
Dát tip
To jako, že sis vzala hluboké téma... ...a povedlo se Ti to. Jsem spokojený. Já mám doma jakýsi posraný net /jede neuvěřitelně pomalu/, tak se snažím sem občas nahlédnout z kama to jde, tak proto někdy i časněji... No a abych nezapomněl... HAF!!!

:)

Croyance
29. 01. 2005
Dát tip
Svět se noří do mlhavých obrázků, dají se vnímat jen vlastní city, samota - nenávist čekájí na lásku... Za poslední sloku jednoznačně tip :o)

Jeheheman
29. 01. 2005
Dát tip
ahoj princko už jsem z5:o) docela to jde, jen mi poněkud vadí ty pseudorýmy jako silon/silou a ty další:) jakožto rýmovaná (nebo smíšená) by měla mít dokonalejší rýmy a jakožto nerýmovaná by něměla mít ani tyhle pseudo.. tak.

:) jeminacky:) uz si mi chybel;) ... dik

Jeheheman
29. 01. 2005
Dát tip
jejda, přímo chyběl?;o))) to jsem rád, že jsem tu někomu i chyběl, dík:o)

jezismarja tady se za vsechno dekuje:) za to se nedekuje stara vojno:)! Cos delal takovou dobu?....... slozila sem Ti basen:) s ptaky - myslim ze by se Ti mohla libit"neni" tam skoro"zadny" pseudorym:)))))....Uz si ji cetl?

Jeheheman
29. 01. 2005
Dát tip
tak promiň:), nechal jsem se unést tím, že jsem tady premiérově někomu chyběl (aspoň co vím:) a jak se jmenuje ta s ptáky?.. nějak ji nevidím..

Mas ji na sve autorske strance -uuuuplne dole:) Menuje se ....?... Jehe je daleko...:)))

nadik_k
28. 01. 2005
Dát tip
Náááádherný...smutnýýýý...skvělýýýý...i barva dokonale zvolená...prostě podle mého gusta! Tip:-)

Jéé:)éé! To sem ráda, že se Ti líbila!!! Vypadla ze mě tak rychle, že sem ji ani nestačila prečíst... Už v hlavě volala "Chci do Arény! Tak mě pusť...:)" Teď už vím na koho se tak těšila!!!:) Děkuju Ti sluníčko

nadik_k
28. 01. 2005
Dát tip
Nemáš vůbec zač:-))) Tak to máš dobrý, když z Tebe vypadávají tak rychle takové pěkné veršíky.:-) Už se těším na další!

:) já taky už su zvědavá co se mě v paličce zase vylíhne za pitomost:)....Měj se moc pěkně:)! A nezapomeň skládat básně ať se mám taky na co těšit:)!!!!

nadik_k
28. 01. 2005
Dát tip
Ty se měj taky móóóc krásně:-)...a budu se snažit něco zase napísati:-)) Papa

romale
28. 01. 2005
Dát tip
Nóóó tedááá! *

Ty si ze mě děláš srandu fakt se Ti to líbí? :O) Že ani neštěkáš;)... Moc děkuju! Tvoje kritika (eště k tomu s tipem:)..)vždycky moc potěší - co že dneska tak časně?

Empty
28. 01. 2005
Dát tip
tohle je hluboké...*

:).. Děkuju Ti! Sem ráda, že se Ti líbila, ale eště sem nestačila zběhnout Tvoji tvorbu.... Moc se mi líbí Tvůj styl... Du číst:)... Díky!

komedie
28. 01. 2005
Dát tip
první nejvíce...zbytek už míň,ale celkově líbí :)

jo jo prvni býva vždycky nejlepší - taková nejobsáhlejší- ale mě se líbí i ta poslední:) ......Už mlčim... Děkuju Ti!

synáček
28. 01. 2005
Dát tip
Moc... T****

Děkuji Ti z celého srdce - takové odezvy sem nečekala! Sem moc ...MOC:)... Dekuji Ti!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru