Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vaše věčné JÁ

30. 01. 2005
3
0
1426
Autor
Nestoudnost

Pozorujte své okolí, vždy když se někdo kolem Vás jen tak usmívá, je v tom nějaká čertovina...choďte všude a nezapomínejte na Váš Strach, on je Vaše druhé Já, ať jste kdekoli, všude je s Vámi...

Mamí!!! Dědeček je nějaký tichý!!!
Matka se s lehkým úsměvem pomalu otáčí od plotny a praví: „Dědeček jen spí, tvrdě spí, děti, on usnul navěky…“ , pak se klidně otočí a vaří dál oběd pro svou milovanou rodinu…

teď nevím ... možná to je mým nynějším rozpoložením... ... ale půsbí na mě klidným vyrovnaným dojmem -tak to má být... krásná smrt... snad nikoho nepohorším... tip za ni!

Mám pocit, že k sobě moc nejde prolog se zbytkem. (tedy samozřejmě, že by se to na to dalo "aplikovat",ale prostě mi to k tomu nesedí). Prolog se mi moc líbil-přesně to vystihuje moje občasné paranoidní stavy:) A ten přepracovanej vtípek taky ujde, ale u mě vyhrál prolog:) Tak za něj dávám tip:)

Nestoudnost
30. 01. 2005
Dát tip
Děkuju:-)nevím jestli je zrovna klidná, ta smrt...ona se ta mamka v tý kuchyni asi neculí pro nic za nic... :-)

hhhm To je fakt ten usmev je relativni - podle toho jak se kdo diva... Treba se usmiva ne proto ze se s nim uz nebude otravovat a zbyde vic jidla ale ze umrel v klidu usnul, bez bolesti ze stari este k tomu.... To je pekna smrt... Ale zalezi na uhlu pohledu, smyslu usmevu a uprimnosti...:) Stejne bych dala tipa:)

Nestoudnost
30. 01. 2005
Dát tip
No, a těch pohledů je daleko víc:-), mamka třeba vaří určitejm lidem určitý jídla...a přidává takové přísady, aby se rodinným příslušníkům spalo lépe...:-)))jen další úvaha...

taky moznost ... dobre tak to neni az tak klidne a vyrovnane:)...

StvN
30. 01. 2005
Dát tip
Prolog beru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru