Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj život je Písmák

31. 01. 2005
4
0
2524
Autor
Alter_nick

Je mi to blbý, ale byla jsem požádána, ať něco napíšu. Tak píšu \"Je mi to blbý.\"

Přijdu domu, zapnu počítač a napíšu svůj nick, abych se přihlásila na Písmák a prohlídnula si kritiky... pak napíšu druhý nick, třetí, pak čtvrtý a na pátý si nemůžu vzpomenout.

Občas brouzdám po Písmáku dlouho do noci a nejednou se mi stane, že potkám svůj druhý nick. Je mi to divný až šílený, ale pokecám si ráda. Mý přezdívky mají různá pohlaví a tak se občas i zbalim, třeba blonďákem, co píše milostnou poezii a pěstuje kulturistiku.

Mám Písmák ráda.

A myslím, že Písmák má rád mě.


Alter_nick
08. 02. 2005
Dát tip
martine, nepleť si mě s alter__Nickem

nečetlo jsem to, ale tip

třeba

Sally
01. 02. 2005
Dát tip
:)))

alter__Nick
01. 02. 2005
Dát tip
nečetlo jsem to, ale tip

náš taky, nejsi ty nakonec alter někoho z nás? Hnusec si vůbec není jistý. TIP

Alter_nick
01. 02. 2005
Dát tip
Hele, já ti nevim. Mám v tom hrozný bordel

mezisvětec
01. 02. 2005
Dát tip
četl jsem to, ale bez tipu - jsem tu jen krátce a hlava mi to nebere. Každopádně to tu je opravdu rozmanité (nejen pohlavně), velmi živý server... :)

Craerassy
31. 01. 2005
Dát tip
kruci...to mě nenapadlo, že se tady můžu klidně balit:-))))

StvN
31. 01. 2005
Dát tip
Je to hra.

jaká různá pohlaví mají tvoje přezdívky? to mě zajímá dvě základní bych dohromady dalo - a dál?

Alter_nick
31. 01. 2005
Dát tip
A nelžeš? Nejsi náhodou jeden z mých alter nicků???

Alter_nick
31. 01. 2005
Dát tip
Řekla bych ti to, ale když ty jsi dítě_na_skleníku a to by o pohlaví ještě vědět nemělo. StvN, blbá hra?

StvN
31. 01. 2005
Dát tip
Zábavná hra.

Craerassy
31. 01. 2005
Dát tip
kruci, jak to mám vědět? to musíš vědět ty, já znám jen tenhle svůj nick, ale jestli je to jeden z tvých alternicků, tak to si tady klíďo můžu dělat ostudu, že jo...vlastně tobě...:-)))

výmluvy výmluvy a málo pohlaví

Alter_nick
31. 01. 2005
Dát tip
Craerassy, jsi hodně střelená. To asi budeš můj alter nick dítě_na_skleníku, spíš málo pohlavků

Craerassy
31. 01. 2005
Dát tip
skvělý! jdu někomu napsat pod dílko sračka a pak sbalím nějakou babu, co nebude dělat dlouhý okolky...cha...a ty se připrav na stížnosti, páč ti je sem šecky pošlu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru