Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

01. 02. 2005
4
0
1629
Autor
enehi

sáhla jsem hluboko do poličky, až před Vánoce 2000

*

Byla to dlouhá cesta a my na sebe denně čekali a bylo to stále horší ...

Vrať se brzo, nechci se loučit a co když spadneš a já budu křičet zrovna sbohem směrem k nebesům? A život bude směšný, jako veškerý provoz těchhle cigaretových zastávek a já se stanu tvojí ženou a pak bude konec, jen tak někde v oblacích ...

A nebude tě to bolet a budu se ti smát a říkat si, že se nic nestalo.

*

Je to simulace toho, co jednou možná bude a než si to představíš, zamysli se nad tím, jestli to stojí za to!

Myslím, že on nikdy nepochopí jak to bylo, i když ...

Asi je zbytečné na to myslet, ale dělám to a svítá a já nevidím východ.

I AM ALIVE BUT I FEEL ABSOLUTELY NOTHING

Volám, ale nic se neozývá, zavolej mi, anebo se potkáme na tý proklatý silnici co vede do nikam.

Neslyšet tě, jak voláš, tak tu nestojím a nesním pro něho a pro TO, pro tu věc. A když jsem stále nic neslyšela, pak velký ticho přálo mi dobré ráno a sbíralo kousíčky mé roztříštěné mysle a já sledovala tvůj pohyb, viděla jsem tě, viděla jako by to byla realita, tak zrůdná jako já i svět.

*

Viděla jsem, co se stalo a nebylo to daleko ke smrtce a já byla v tvý hlavě a slyšela jsem mámu, jak říká ať to nepřeháníš a tátu, jak zastřelil psa. Cítila jsem, že mě z té zimy bolí hlava a zamrzají mi city.

Tvoje sladký oči mě chtěly do nebe a proto jsem tě chtěla.

Ožeň se s tou chvílí a prodej svý auta anebo se ožeň se svobodou a buď svůj.

Tak mi řekni, co jsi udělal s Marií, prosím, řekni, anebo jděte oba k čertu.

*

Držel jsem tě a přemýšlšl, jestli tvé oči spí, když chodíš jako ve snu. Jestli tu jsi anebo ne a jestli vůbec tohle stojí za tvou krev, ale všechny tyhle chvíle bych na tobě žádal, prosím dej mi je pokud ti za to stály a já ti dám pokoj.

Ale když spíš, jsi anděl a já si to chci uchovat přes všechny zvraty.

*

Nechci být tvou součástí, kouskem tvý vůně nebo tak, protože jsme na to moc velký a tvoje hlava by to nezvládla. Je toho moc i na mně a já jsem ty a chtěla bych, vlastně nechtěla být příležitostí pro levný sex s hlavou v kaluži vod, co padaj z nebe, aby smyly syna, co páchá. Ne nikdy, ale já si dám a ty půjdeš pak do pekla se mnou a budem tam spolu a už to bude jedno. Mně i tobě. Mám oboum.


Kakuloj
13. 02. 2005
Dát tip
*t

Sally
02. 02. 2005
Dát tip
fakt skvěle napsané... tip*

StvN
01. 02. 2005
Dát tip
Docela dobře napsaný.

enehi
01. 02. 2005
Dát tip
Asi proto, že občas ty překlepy po sobě nevidím a pokud tím dalším narážíš na něco nebo někoho konkrétního tak sděluju, že vím, že všechno zlé se mi vrátí. Každopádně dík.

enehi
01. 02. 2005
Dát tip
ne, to je v pohodě, moje chyba

fungus2
01. 02. 2005
Dát tip
Líbí**

enehi
01. 02. 2005
Dát tip
sice se divím, ale dík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru